Nou ja, ik kom in ieder geval

Ik ga ontbijten nu. Tot zo allemaal!

Moderator:Beheerders
Caramba schreef:
Nog even over het natte weer: toen ik dus terug reed begon het al vanaf Sittard flink te regenen. Toen was het even droog, maar vlak na Eindhoven begon er een enorme hoosbui die zo"n anderhalf uur heeft geduurd. Later ben ik Den Bosch nog even in geweest, maar ook daar weer verrast door wat fikse buien. Er was echt geen beginnen aan! Op de A2 bij Den Bosch 50KM/h rijden, files en ongelukken (ik niet hoor).
Caramba schreef:
Hoe ging het eigenlijk met de conditie msxx? Nog een beetje mee kunnen komen? Hoe kom je trouwens aan je nickname, toevallig iets met de MSX homecomputer van vroeger?
En zo te zien waren er nog een paar foto"s geschoten, aan degene die ze heeft, mail ze naar me en ik host en post ze hier. (j.a.kokenberg@home.nl)
Caramba schreef:
Hoe ging het eigenlijk met de conditie msxx? Nog een beetje mee kunnen komen? Hoe kom je trouwens aan je nickname, toevallig iets met de MSX homecomputer van vroeger?
En zo te zien waren er nog een paar foto"s geschoten, aan degene die ze heeft, mail ze naar me en ik host en post ze hier. (j.a.kokenberg@home.nl)
Klopt, als een soort boswielrenner ;D@sph@ltdude schreef: En je had verwacht dat ik op de reetfiets zou komen zeker? ;D