ik wil een andere atb kopen nu zit ik te twijfelen tussen twee modellen
atb 1 = http://www.merida.nl/bikes2005/carbonspecialedv.html
atb 2 = http://www2.trekbikes.com/nl/Bikes/Moun ... /index.php
atb 1 is de trek 8000
atb 2 is de merida carbon special edition-v
zijn bijde 2000 euro
groetjes william
welke atb zouden jullie kiezen
Moderators:JJ, Beheerders
Re:welke atb zouden jullie kiezen
Trek is saaai en de Merida carbon (noooit meer) dus:
(zou ik kopen en van het geld wat ik zou overhouden een weekend naar de Ardennen gaan!).

(zou ik kopen en van het geld wat ik zou overhouden een weekend naar de Ardennen gaan!).
Voor dat geld zou ik bijv. een Santos leuk aankleden.......
dusssss©
dusssss©
Hij zit toch te twijfelen tussen een trek en een merida ???.
Dat merida frame is best wel zwaar voor een carbon frame, 1850gr. Verder wel okay behalve de velgen en de vork denk ik.
De trek daar zou ik voor gaan. Zeer goede geometrie (niet zo gestrekt als cannondale en spez). Volledige xt groep en disc. Betere vork zoiezo.
Dat merida frame is best wel zwaar voor een carbon frame, 1850gr. Verder wel okay behalve de velgen en de vork denk ik.
De trek daar zou ik voor gaan. Zeer goede geometrie (niet zo gestrekt als cannondale en spez). Volledige xt groep en disc. Betere vork zoiezo.
van die twee zeker weten de Trek....maar persoonlijk zou ik nog effe verder kijken, want voor dat geld kun je, zeker in deze tijd, veel leukere fietsen voor minder scoren...
-
- Contacteer:
GTLTS schreef:
van die twee zeker weten de Trek....maar persoonlijk zou ik nog effe verder kijken, want voor dat geld kun je, zeker in deze tijd, veel leukere fietsen voor minder scoren...
sluit ik mij bij aan, er lopen nu wat topics met dezelfde vraag, voor t zelfde budget! Kijk daar eens tussen, kheb daar zelf de commencal essence getipt