Ik ben op zoek naar een mooie MTB die voor mij nog (enigszins) betaalbaar is. De Cannondale F 800 SL is voor 1654,-- Euro bij Bike.nl te bestellen. Wat mij ook uitstekend bevalt is de Trek 8000 (van 2005). Alleen de "orientatieprijs" van 1999,-- Euro is ietjes aan de hooge kant. Kan mij iemand in Nederland een winkel aanbevelen die deze fiets voor een leuke prijs kan aanbieden?
Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet.
M.v.g.,
Fred
Op zoek naar Trek 8000 (2005) met een leuke korting
Moderators:JJ, Beheerders
Re:Op zoek naar Trek 8000 (2005) met een leuke korting
Wi;l je bij d eaankoop van een dergelijke fiets ook nog service of enkel voor weinig veel fiets. is dat laatste het geval koop dan bij onze oosterburen een mtb.
anders zoek je een fijne mtb dealer in de buurt. (je zal je dealer maar nodig hebben, voor garantie geval bijvoorbeeld)
anders zoek je een fijne mtb dealer in de buurt. (je zal je dealer maar nodig hebben, voor garantie geval bijvoorbeeld)
Trek heb ik nog erg weinig gezien in DL voor weinig... Hopmans (E1599) een optie? Service is bij veel zaken in DL júist erg goed, je moet er alleen een stukje voor rijden.
Beste heren,
Hartelijk dank voor uw reacties!
Voor de gesuggereerde prijzen lijkt de Trek 8000 (2005) een interessante (hardtail) keuze. Beschikt over een leuke selectie Shimano Deore XT onderdelen.
Het fiets heeft een Bontrager Race X Lite, carbon zadelbuis. Mijn lichaamsgewicht is tegen de 120 kg en ik benodig een 21.5" framemaat.
Zijn zadelpennen van metaal makkelijker vast te zetten dan die van carbon?
De Fox F80 RL en het ZR 9000 frame zouden mijn lichaamsgewicht moeten kunnen dragen...
M.v.g.,
Fred
Hartelijk dank voor uw reacties!
Voor de gesuggereerde prijzen lijkt de Trek 8000 (2005) een interessante (hardtail) keuze. Beschikt over een leuke selectie Shimano Deore XT onderdelen.
Het fiets heeft een Bontrager Race X Lite, carbon zadelbuis. Mijn lichaamsgewicht is tegen de 120 kg en ik benodig een 21.5" framemaat.
Zijn zadelpennen van metaal makkelijker vast te zetten dan die van carbon?
De Fox F80 RL en het ZR 9000 frame zouden mijn lichaamsgewicht moeten kunnen dragen...

M.v.g.,
Fred