Ik heb deze remmen :
http://www.cycleworld.co.uk/acatalog/m4.gif
Hope M4 dus.
Weet iemand of die nieuwere calipers ook los te verkrijgen zijn?
Zo ja,
kunnen ze gemonteerd worden zodat je ze gewoon onder je oude hendels kan laten werken?
Ik dacht dat ze voor de nieuwe systemen dezelfde hendels gebruiken maar weet dat niet zeker.
Nieuwe calipers M4 M6 ti op oude hendels
Moderator:Beheerders
Re:Nieuwe calipers M4 M6 ti op oude hendels
Had ik al gekeken.
Geen calipers nieuwe model helaas.
Ik heb die vraag ook gesteld ivm met mono mini calipers op mini hendels. Het antwoord is heel simpil: Ja, het kan zonder problemen.
Maar: Het komt bijna duurder uit dan een hele nieuwe set kopen en je blijft thuis met twee mooie remcalipers zitten.
Mijn raad en mijn handelswijze: remmen verkopen als geheel en dan een rondkijken voor een nieuw setje op het interweb. Dan kan je bij hope een setje bestellen met levers en pistoncaps in rood, goud, blauw, groen... voor de extra pimp.
greetz
bettes
Maar: Het komt bijna duurder uit dan een hele nieuwe set kopen en je blijft thuis met twee mooie remcalipers zitten.
Mijn raad en mijn handelswijze: remmen verkopen als geheel en dan een rondkijken voor een nieuw setje op het interweb. Dan kan je bij hope een setje bestellen met levers en pistoncaps in rood, goud, blauw, groen... voor de extra pimp.
greetz
bettes
Thanks!
Even voor het idee.. wat kost een setje van de nieuwe calipers dan?
Duckrip schreef:
Thanks!
Het ging dan om een set nieuwe monominicalipers incl. montage door de hopemech in houffa en dan kwam het op een "vriendenprijs", via via op 220 euro... Als je dan telt dat je voor 360euro een nieuwe set Mono M4 hebt is de keuze snel gemaakt denk ik.
Bij mij althans wel!
greetz
bettes
ps vraag nu niet waar ik voor dat geld een set heb gehaald... stuur mij ff een mail naar het adres in mijn profiel dan doe ik dat uit de doeken.