Re:My new downhill masjien... (Finally build)
Moderator:Beheerders
Nais!
Vooral die DHX is erg pimpy zo!
Vooral die DHX is erg pimpy zo!
Very nice!
grtz
Animine
ps: morgen naar Namen ?
grtz
Animine
ps: morgen naar Namen ?
- Hydraulic_Pimp
Sorry mennekes, namen gaat er morgen niet inzitten.
Vjeels te vjeel bier, ik moete pisseeeeeeeeen...
Vjeels te vjeel bier, ik moete pisseeeeeeeeen...

en er is er nog ene op komst, en mss wel de schoonste! Van Pie"tje. Enen DHR van team Turner-Honda :P met ene Fox PUSH"ed shock in
Zo eentje is er al... TBFKAN (aka Niels) heeft eveneens een DHR Team Honda, ik vind ze persoonlijk minder in die kleuren. Ben benieuwd naar die Pushed shock, omdat ik weet hoeveel wrevingen er zijn in het tuners wereldje tegenwoordig tussen de gekende merken...
- Hydraulic_Pimp
Idd, de blacks are beautifull, ik ben geen van van het grijs en het is ook een L, die hij gekocht heeft als ik mij niet vergis, met die enorme seat tower
.
Push zou ook mss wel eens nadeel kunnen hebben, want die zijn custom gevalved voor bepaalde rijder, dus als iemand zijn gewicht en rijstijl anders is...

Push zou ook mss wel eens nadeel kunnen hebben, want die zijn custom gevalved voor bepaalde rijder, dus als iemand zijn gewicht en rijstijl anders is...
het gaat dus over dit frame met shock.
fotoke:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=492938
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=492939
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=492940
het afstellen van de demper op mijn gewicht en rijstijl door push zat mee in de verkoops overeenkomst en zal nu bijna klaar zijn.
nog even geduld and i can join the dhr club.
cheers de pie.
fotoke:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=492938
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=492939
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=492940
het afstellen van de demper op mijn gewicht en rijstijl door push zat mee in de verkoops overeenkomst en zal nu bijna klaar zijn.
nog even geduld and i can join the dhr club.
cheers de pie.
-
- Forumbeheerder
vette shit!
alle2 die turners!
Pie you like your bikes very racy eh
alle2 die turners!
Pie you like your bikes very racy eh
om eerlijk te zijn zocht ik iets lichter ,wendbaarder en minder groot dan de sgs dh,
dit frame met proto shock via ebay gevonden voor nog geen 1000 euro.
er zal nog iets bijkomen voor transport kosten en misschien invoer- taxen,
maar zelfs dan nog vind ik het een goede aankoop, zeker om dat hij nog in top staat is.
Moet wel toegeven dat ik direct verkocht was, mmm ik kijk al uit naar men eerst ritje.
dit frame met proto shock via ebay gevonden voor nog geen 1000 euro.
er zal nog iets bijkomen voor transport kosten en misschien invoer- taxen,
maar zelfs dan nog vind ik het een goede aankoop, zeker om dat hij nog in top staat is.
Moet wel toegeven dat ik direct verkocht was, mmm ik kijk al uit naar men eerst ritje.
-
- Forumbeheerder
tja, uw iron horse was idde een serieus grote sloep.
ben er gerust in da ge met deze goe ga vliegen!
Ben wél superbenieuwd om die turners te vergelijken
Animine met Romic,
Steve met DHX
Pie met Push.....
Ik ruik al een mooie test die op veel websites interesse kan wekken
ben er gerust in da ge met deze goe ga vliegen!
Ben wél superbenieuwd om die turners te vergelijken
Animine met Romic,
Steve met DHX
Pie met Push.....
Ik ruik al een mooie test die op veel websites interesse kan wekken
Hydraulic_Pimp schreef:
Idd, de blacks are beautifull, ik ben geen van van het grijs en het is ook een L, die hij gekocht heeft als ik mij niet vergis, met die enorme seat tower.
yep large, maar dat mag wel voor iemand van 1.94 m.
en de demper wordt op mijn gewicht en rijstijl afgesteld, dus alleen voordeel.

Hey Pie,pie schreef: yep large, maar dat mag wel voor iemand van 1.94 m.
en de demper wordt op mijn gewicht en rijstijl afgesteld, dus alleen voordeel.![]()
Is er veel verschil in gewicht tussen de SGS large en je DHR ?
Ik denk eraan om mijn Fox RC ook laten Pushen.
Maar tot nu toe heb ik er alleen nog maar veel over gelezen, maar nog nooit "echt" kunnen testen.
Ik zou die van u eens willen testen om te kijken of het wel is wat ik hoop dat het is.
Dus als je nog eens naar Namen ofzo gaat, laat dan iets weten als je wil. (als ik aan uwe bike mag komen tenminste

grtz Lynx
Ik ben ook benieuwd naar je frame en demper (werking ervan). Ik ben 1m96 en heb een medium frame toen gekocht omdat ik hem wendbaarder vond, ik had er voor een bighit dh in large.
Eens afspreken ergens en met elkaars velos rijden voor een vergelijkende test ;D
grtz
Animine
Eens afspreken ergens en met elkaars velos rijden voor een vergelijkende test ;D
grtz
Animine
- Hydraulic_Pimp
Re:My new downhill masjien... (Nu met 888)
Na mijn avontuur met mijn geplooide boxxer was het tijd voor iets nieuws.
Exit RS, welcome Marzo.
Het was een moeilijke keuze wat ik ging kiezen, maar fox was alleszinds te duur, dus bleef er nog marzo en manitou over.
Na veel reviews te lezen en het feit dat ik ben meer een persoon ben van put it on the bike and forget about it, ben ik dus voor een 170mm 888 gegaan.
Enkele verschillen tussen mijn TFT boxxer en de 888
-888 is veeel plusher, mijn TFT boxxer was zelfs niet zo plush nadat hij naar tim flooks gezonden werd
-888 is stijver
-verschil in gewicht voel je praktisch niet als je beide vorken in de hand houdt met kronen erop. De 888 zal nu wel nog iets zwaarder geworden zijn met de integrated stem, want die weegt nog redelijk veel...
-888 is progressiever, maar mss iets te, maar mss zal dit wel te verhelpen zijn met beetje olie uit te halen, eerst eens kijken hoeveel travel ik gebruik op een echte DH track
Genoeg blabla, hier de pics
Exit RS, welcome Marzo.
Het was een moeilijke keuze wat ik ging kiezen, maar fox was alleszinds te duur, dus bleef er nog marzo en manitou over.
Na veel reviews te lezen en het feit dat ik ben meer een persoon ben van put it on the bike and forget about it, ben ik dus voor een 170mm 888 gegaan.
Enkele verschillen tussen mijn TFT boxxer en de 888
-888 is veeel plusher, mijn TFT boxxer was zelfs niet zo plush nadat hij naar tim flooks gezonden werd
-888 is stijver
-verschil in gewicht voel je praktisch niet als je beide vorken in de hand houdt met kronen erop. De 888 zal nu wel nog iets zwaarder geworden zijn met de integrated stem, want die weegt nog redelijk veel...
-888 is progressiever, maar mss iets te, maar mss zal dit wel te verhelpen zijn met beetje olie uit te halen, eerst eens kijken hoeveel travel ik gebruik op een echte DH track
Genoeg blabla, hier de pics

Damn, looks even sexier now ;D
-
LELIJK MAN! ;D
Nee, mooie bak man!

Nee, mooie bak man!
Vette, vette, vette bak.
Echt knap.
Die vork is er voor gemaakt
Grtz
Tbx
Echt knap.
Die vork is er voor gemaakt

Grtz
Tbx
;D looks awesome! Komt ie nieuw uit de doos? Zal ie de komende tijd nog plusher worden. Gast van go-ride had een goed artikel geschreven, allicht weet je "m al anders: http://www.go-ride.com/article_888_tuning.html
- Hydraulic_Pimp
T schreef:
;D looks awesome! Komt ie nieuw uit de doos? Zal ie de komende tijd nog plusher worden. Gast van go-ride had een goed artikel geschreven, allicht weet je "m al anders: http://www.go-ride.com/article_888_tuning.html
Jep, bling bling nieuw uit de doos? Nog plusher aha ;D
Gebruik jij alle travel van je 888 of wordt ie ook zo snel progressief?
Artikel heb ik ook al gezien, thx
Nee, kom niet aan alle travel toe (200mm). Ben er ook nog niet op echt brute parkoersen mee geweest eigenlijk. Binnenkort BWB hopelijk.
Rete strakke bak gozer ::), ben jaloers ;D
Veel track & trail fun toegewenst.
Veel track & trail fun toegewenst.