Oakley montuur kapot

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Elevation12,000
Oakley montuur kapot

Bericht door Elevation12,000 » vr mei 20, 2005 11:29 am

Gisteren mijn Oakley laten vallen en nu is het montuur kapot. Heeft Oakley een policy dat je voor een aantrekkelijk bedrag een nieuwe kan verkrijgen? Lijkt mij helemaal niet zo gek als je bedenkt wat er voor zo"n stukje plastic betaald moet worden.

Indien Oakley hier niet aan doet; is er überhaupt een brillenmerk dat zo"n policy voert?

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Re:Oakley montuur kapot

Bericht door JJ » vr mei 20, 2005 12:03 pm

Ja, opsturen naar Oakley Europe in Frankrijk, dan wordt het of gratis vervangen of tegen een geringe vergoeding.

Heb zo een aantal gebroken M frames gratis vergoed gekregen. Een jacket van een maat van me ging tegen een vergoeding.

Succes,

JJ

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » ma mei 23, 2005 3:45 pm

Meestal inderdaad een redelijke vergoeding voor een nieuwe bril. Gratis zal tegenwoordig denk ik niet al te vaak voorkomen. :)

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » ma mei 23, 2005 6:06 pm

reken bij "redelijk" op circa 55 euro voor een nieuw los montuur...

nog een hoop geld dus, maar ik doe er gewoon aan mee :-) Ze hebben destijds mijn oude montuur, dat bij het scharnier ingescheurd maar nog redelijk bruikbaar is, wel mee teruggestuurd, nu hoef ik dus geen lenzen meer te wisselen :-)

En ik mocht ook een ander montuur kiezen. Ging van een zacht zilver 5.56 M frame naar een glimmend zilver Pro M frame, met gratis badmuts erbij! :-)

Groeten, Lars

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » di mei 24, 2005 11:46 am

De Lars Cuevas schreef:
reken bij "redelijk" op circa 55 euro voor een nieuw los montuur...

Hmz bij Rose Versand heb je ze zo al voor 65 :?

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » di mei 24, 2005 3:36 pm

Dank voor jullie commentaren!

Met de wetenschap van JJ"s post van 20 mei ben ik naar mijn opticien gegaan. Mijn Oakley is er namelijk een met correctie. Ik heb hem voorgelegd dat hij alles regelt. Twee redenen: A) Dit vind ik fair omdat mijn bril meer kost dan een standaard Oakley en dat ik dus ook betere service verwacht. B) Bovendien heeft het opsturen/vervangen van een bril met correctie nogal wat haken en ogen. We zijn er nog niet uit....

Hoe het ook zij, indien er 55 euro op tafel moet komen dan koop ik wellicht -ook voor de broodnodige variatie- een geheel nwe bril en wel niet een bij de betreffende opticien.

Dank!

Plaats reactie