Steekas naaf > QR Naaf (die in gewone qr vork past) adapt
Moderator:Beheerders
-
Ok, ik zoek dus iets waarmee je een 20mm steekas voornaaf (Saint b.v.) kan aanpassen zodat hij dan op een vork met normale QR dropouts past (DJ3).
Ik denk dat dit wel bestaat, zo ja, waar kan ik die bestellen of heeft iemand nog zoiets liggen?
Ik denk dat dit wel bestaat, zo ja, waar kan ik die bestellen of heeft iemand nog zoiets liggen?
-
Re:Steekas naaf > QR Naaf (die in gewone qr vork past) ad
ik dacht mavic ? of die hadde het toch voor hun eigen naven. ik weet in elk geval da het besta want ne maat eeft eeft et mr da zat wel bij de naaf bij..
-
Hm jah, maar ik denk niet echt dat die van Mavic in een Saint naaf past, Hope heeft er ook eentje gemaakt voor the "BigUn" naven: http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=3283
Zou die passen denk je?
Zou die passen denk je?
-
geen idee. eens aan je lbs ofzo vrage

-
Goed idee, alleen zijn die pas dinsdag weer open ;D
:P
Misschien weten mensen het hier ook :P
:P
Misschien weten mensen het hier ook :P
Wat je zoekt is wel verkrijgbaar maar is afhankelijk van de naaf die je hebt, zo is er voor Funn naven een QR adapter te krijgen maar voor andere naven soms weer niet. Welke wel en welke niet kan ik je niet vertellen, gewoon fabrikant mailen.
-
Shimano is zeker niet om te bouwen, de saint, Hope Big Un en Bulb, en de nieuwe navne ook, Hadley kun je ombouwen, bepaalde DT navne ook. Is niet iets universeels leverbaar, als je daar op hoopt!