Na halve week nog "bevroren voet" !
Moderator:Beheerders
Hoi,
een halve week na een witte / modderige 100 km in Mill heb ik iets raars aan m"n voet:
Lijkt alsof er nog kou inzit; voet voelt nog een beetje koud aan en ook tintelingen, kan "m wel normal bewegen. Iets aan de hand met de bloedsomloop, of wat kan ik hier aan doen ?
Hoop dat het snel overgaat want zaterdag weer koud blubberen in Amerongen en wil niet dat het nog erger wordt.... :-[
Alle info welkom !
thx, Arno
een halve week na een witte / modderige 100 km in Mill heb ik iets raars aan m"n voet:
Lijkt alsof er nog kou inzit; voet voelt nog een beetje koud aan en ook tintelingen, kan "m wel normal bewegen. Iets aan de hand met de bloedsomloop, of wat kan ik hier aan doen ?
Hoop dat het snel overgaat want zaterdag weer koud blubberen in Amerongen en wil niet dat het nog erger wordt.... :-[
Alle info welkom !
thx, Arno
Re:Na halve week nog "bevroren voet" !
Heb je, over je hele voet nog normaal gevoel? Heb je knellende kleding aangehad? Ben je gevallen of ergens tegen aan gestoten? Als het iets met de bloedsomloop is zou dat ook verkleuringen moeten geven aan je voet, ik zou eerder zeggen dat een zenuw ergens een flinke klap oid heeft gekregen. Hou er rekening mee dat de zenuw naar je voet idioot lang is, de oorzaak kan dus een stuk hoger liggen dan je misschien zou verwachten als de probleem van die zenuw komen.
Heb wel gewoon gevoel maar een beetje verdoofd / tintelig, je kent het wel na een stuk fietsen in koud weer. Wel 1 keer gevallen maar niet heel hard, zat meteen weer op de fiets en daarna voelde het niet raar ofzo. Geen knellende kleding, normaal fietspakje, ook geen verkleuringen nu, beetje aan de witte kant maar dat is rechts ook ???
Als het óf zenuw óf bloedsomloop is gaat zoiets dan vanzelf over ?
Als het óf zenuw óf bloedsomloop is gaat zoiets dan vanzelf over ?
-
klinkt als wintertenen
En gaat zoiets vanzelf over, of kan ik dit bespoedigen ? Zal eens wat info over wintertenen zoeken...
hela
heb dat een week met mijn duim gehad was best irritant.
beetje het bevroven tintel gevoel.
En als je dan iets stoot ofzo voelde je dat gevoel best heftig.
heb dat een week met mijn duim gehad was best irritant.
beetje het bevroven tintel gevoel.
En als je dan iets stoot ofzo voelde je dat gevoel best heftig.
Collega van me is afgelopen winter in een vijvertje gezakt (lag ijs op en zakte er door heen), hij heeft zeker 2 weken last van z"n benen gehad.
Voetmassage helpt 100%.. dit kan je zelf doen of laten doen.
Door massage laat je het bloed goed stromen door je voet en kan je lichaam weer herstellen.
Greetz S.
Door massage laat je het bloed goed stromen door je voet en kan je lichaam weer herstellen.
Greetz S.
-
Of anders acupunctuur, hier mee kun je bepaalde zenuwen beroeren die de doorbloeding positief beinvloeden.(als je niet bang bent voor naalden) ;D
Er staat week, niet jaar jongens

Tijgerbalsum, en masseren raad ik aan.
Sterkte met het verloop.
Sterkte met het verloop.