Bericht
door TF » za mei 21, 2005 5:20 pm
Ik denk zeker dat dit normaal is, mijn laagst gemeten zit ergens rond de 30 tikken( in het ziekenhuis) ik kon aan het apparaat toen goed zien en horen wat mij pols toen was, onder de 34 gaat er een alarm af, is mij 5 keer gebeurd in ongeveer een half uur, de zusters komen na het eerste alarm naar je bed gesnelt om te kijken of je niet dood ligt te gaan. De tweede keer vragen ze of je veel sport. Anyhow, alles geprobeerd om zelf zon lage meting te doen, en ik kom niet lager als 40, dit heeft dus temaken met het feit dat alleen denken aan een rustpols al ee verschil van een tik of 10 geeft, met je ogen open meten geeft ook omgevingsinvloed, geluiden enz. Inspanningen gedaan voor de rustmeting maken deze waardeloos, je bent immers al actief geweest, vergelijk het maar met je pols die na een inspanning nog een tijdje wat hoger blijft (metabolisme)
Lexus je sport best op een aardige intensiteit, de 50 tigers die ik met dit schema ken laten zich om de 2 jaar keuren, meten is weten om je vraag naar de juiste trainingszone te beantwoorden. Maar goed niets aan de hand nog steeds, kijk eens op de site van sportkeuring.nl daar kun je meer relevante info vinden. Groeten