0,1mm spacers voor schijfremmen
Moderator:Beheerders
Ok, er is hier al eens over geschreven, maar ik kan het niet meer vinden. ik heb dringend behoefte aan 0,1mm spacers, ipv de 0,2 van Magura.
Waar kan ik ze kopen/bestellen?
Thanx :-*
Waar kan ik ze kopen/bestellen?
Thanx :-*
- Hydraulic_Pimp
Re:0,1mm spacers voor schijfremmen
Chainreaction cycles
De ijzerwinkel om de hoek, wel alle maten nemen van een andere voor je vertrekt want ze hebben er als het goed is héél veel verschillende.
Als je heel veel geluk hebt hebben ze er ook liggen van 0,05mm voor de hele fijne tuning...
En ze gaan een stuk goedkoper zijn dan "echte" mountainbike spacers en per 100 of zo verpakt.
greetz
bettes
Als je heel veel geluk hebt hebben ze er ook liggen van 0,05mm voor de hele fijne tuning...
En ze gaan een stuk goedkoper zijn dan "echte" mountainbike spacers en per 100 of zo verpakt.
greetz
bettes
- Kjiratsiekoedel
- Contacteer:
Alufolie?
-
Volgens mij is dat ongeveer tussen de 0,02 en 0,05 mm dik of beter gezegd dun. ;D
Dat wordt dan wel meerdere laagjes, en of dat heel blijft met het aandraaien van de bouten?!?
Dat wordt dan wel meerdere laagjes, en of dat heel blijft met het aandraaien van de bouten?!?
Thanks ;D, ga eens bij een goed gesorteerde ijzerwarenhandel kijken en anders chainreaction.
Folie had ik ook over gedacht, maar is wat idd voor duurzaam gebruik. Had ook bedacht ´voelertjes´ te verknippen, maar is weer zonde, en ik heb er veel nodig, is nl. voor het uitlijnen van remschijven op m´n 2de setje wielen (het lukt niet met de 0,2 mm Syntace spacers)
Folie had ik ook over gedacht, maar is wat idd voor duurzaam gebruik. Had ook bedacht ´voelertjes´ te verknippen, maar is weer zonde, en ik heb er veel nodig, is nl. voor het uitlijnen van remschijven op m´n 2de setje wielen (het lukt niet met de 0,2 mm Syntace spacers)
sabma heeft ook spacers in het assortiment, zie hun website
anders een modelbouwwinkel. heb ik ze zelf gekocht. krijg je niet de goede maat, maar een beetje bijslijpen is zo gebeurt
volgens mij kun je favoriete fietsen winkel ze bestellen per 10 bij shimano, ik zit al een tijdje niet meer op fietsen maar tot 2 jaar terug is dit altijd zo geweest,en duur zijn ze niet....
groetjes michel
groetjes michel
-
- Contacteer:
Nokken 0,1mm affrezen en standaard 0.2mm schijfjes gebruiken?
Zijn ze trouwens al gefreesd? Want anders is perfekt afstellen sowieso niet echt mogelijk + dan vertegenwoordigt de laklaag alleen al misschien al wat je teveel hebt.
Zijn ze trouwens al gefreesd? Want anders is perfekt afstellen sowieso niet echt mogelijk + dan vertegenwoordigt de laklaag alleen al misschien al wat je teveel hebt.