Ik in ieder geval. Ruben, Steelboy en De Dwarfs in ieder geval ook. Er zijn er vast wel meer die gaan.
Arnetteman

Moderator:Beheerders
Chri$$tiaan schreef:
Heeft iemand nog ruimte in zijn, haar huisje?
TheBigL=terilekst schreef:
Ik ook wel zeker .Met wat andere denk ik. Je kan toch gewoon op dat grasveldje gaan staan bij die ijsbaan . Tom van Kona world komt zeker ook.
freeko schreef:
Welke dag wordt de finale van de DH gereden.Die wil ik wel graag ff checken
Santa Cruz schreef:
[TheBigL=terilekst schreef:
Ik ook wel zeker .Met wat andere denk ik. Je kan toch gewoon op dat grasveldje gaan staan bij die ijsbaan . Tom van Kona world komt zeker ook.
Ik denk het niet. Voor zover ik weet is er tevens het jaarlijkse bikefestival en dat is altijd bij de ijsbaan dus weinig kans dat je daar kunt kamperen. Aangezien het al moeilijk is om een plaatsje te vinden als er alleen het bikefestival is zal het niet meevallen een kampeerplaats te vinden. Dus ik zou je aanraden om er vrijdag heeeeeeel vroeg te zijn.
TheBigL=terilekst schreef: [Ja zoiets dacht ik ook Santa. Anders kan het wel eens een duur grapje worden om te overnachten. Hoop ik van niet.Santa Cruz schreef: [Ik denk het niet. Voor zover ik weet is er tevens het jaarlijkse bikefestival en dat is altijd bij de ijsbaan dus weinig kans dat je daar kunt kamperen. Aangezien het al moeilijk is om een plaatsje te vinden als er alleen het bikefestival is zal het niet meevallen een kampeerplaats te vinden. Dus ik zou je aanraden om er vrijdag heeeeeeel vroeg te zijn.TheBigL=terilekst schreef: Ik ook wel zeker .Met wat andere denk ik. Je kan toch gewoon op dat grasveldje gaan staan bij die ijsbaan . Tom van Kona world komt zeker ook.Vind het eigenlijk helemaal niet handig dat het dan zo druk is. Zullen wel weer lange wachttijden bij de lift staan dan.
Zou je met je fiets wel langs het parcours mogen staan dan.
Maar vond hier het programma : http://www.bike-festivals.de/
Mischien beter om zonder fiets naar boven te gaan. ?
Chri$$tiaan schreef:
Arnetteman schreef:
[Chri$$tiaan schreef:
Sorry, ons huisje zit echt vol. We kunnen niet met nog eens 4 man extra aankomen als we in een huiske voor 4 personen zitten.
Chri$$tiaan schreef:
[Arnetteman schreef:
[Chri$$tiaan schreef:
Sorry, ons huisje zit echt vol. We kunnen niet met nog eens 4 man extra aankomen als we in een huiske voor 4 personen zitten.
I can sleep on the floor! :P