Hey, ik ga maandag met wat lui naar Winterberg..een paar daar van gaan gewoon in Winterberg zelf (de bossen dus) rijden en gaan niet het park zelf in met hun bikes. Mijn vraag is nu of er soort van beveiliging is zodat die gasten hun fiets op de auto laten staan en dan gaan ze mij en een paar anderen filmen/foto"s maken of zijn die bikes gewoon veilig op de parkeerplaats zelf van het park? Ik vraag dit omdat ik er geen ervaring mee heb want ik ga maandag voor de eerste keer naar winterberg. Ik hoop dat mn vraag duidelijk is...alvast bedankt ;D
groeten, Loeky
vraag over winterberg..
Moderator:Beheerders
- Hydraulic_Pimp
Re:vraag over winterberg..
Loeky schreef:
Hey, ik ga maandag met wat lui naar Winterberg..een paar daar van gaan gewoon in Winterberg zelf (de bossen dus) rijden en gaan niet het park zelf in met hun bikes. Mijn vraag is nu of er soort van beveiliging is zodat die gasten hun fiets op de auto laten staan en dan gaan ze mij en een paar anderen filmen/foto"s maken of zijn die bikes gewoon veilig op de parkeerplaats zelf van het park? Ik vraag dit omdat ik er geen ervaring mee heb want ik ga maandag voor de eerste keer naar winterberg. Ik hoop dat mn vraag duidelijk is...alvast bedankt ;D
groeten, Loeky
Nope geen beveiliging buiten de fietsen in de auto"s steken of een goed slot errond doen.
Pistes zelf liggen langs andere kant van de berg dan van waar de parkeerplaats naast de baan is.
Tenzij je de weg omhoog volgt en daar je auto plaatst, dan kom je op de top, maar dan nog staan ze niet veilig.
Ps: Mss dat ik daar maandag ook ben
Loeky schreef:
Ik hoop dat mn vraag duidelijk is..
Na 6 keer lezen wel ja!
Je kan je auto voor de shop zetten, zijn altijd wel wat mensen. ZOu me dr niet al te druk over maken maar een slot dr omheen is nooit weh uiteraard.
oke, bedankt voor jullie reacties, ik weet genoeg

Haha. Ik moest het ook 4 keer nalezen.Don schreef: [Na 6 keer lezen wel ja!Loeky schreef: Ik hoop dat mn vraag duidelijk is..
ja sorry ik was een beetje onduidelijk ::)