gewicht Gimp
Moderator:Beheerders
Heeft iemand enig idee wat een 26" On-One The Gimp weegt (frame only)??? ???
Re:gewicht Gimp
TheBigL=terilekst schreef:
TEVEEL. Iets van 3.2 kg.
helemaal NIET!!
vriend van me heeft zo"n frame, kompleet opgebouwt is ie bijna niet zwaarder dan een alu fiets
Sjittie schreef:
[TheBigL=terilekst schreef:
TEVEEL. Iets van 3.2 kg.
helemaal NIET!!
vriend van me heeft zo"n frame, kompleet opgebouwt is ie bijna niet zwaarder dan een alu fiets
UCHE UCHE.... kijk maar eens hier dan : http://www.schlickjumper.de/parts/forum1_1071.htm
Zelfs 3300 gr. ;D . Zat ik er toch niet ver naast. Ik heb hem wel eens in mijn handen gehad en vond hem gewoon te zwaar, in vergelijking met mijn Ruckus 1.0 02 frame van 2.2 kg. Meer moet dat niet zijn imo. Van 6000 series aluminium.
En de afmontage is uiteindelijk bepalend voor het eindgewicht. Als je hem met lichtgewicht parts afbouwd dan kan het gewicht natuurlijk gedrukt worden.
Nou zit de mijne rond de 14 a" 15 kg. Maar reed vandaag op een starre streetbike met een staal frame met 24" wielen in b-hoek en alleen een achterrem en die was nog zwaarder dan de mijne.
persoonlijk vind k dat je zo"n frame SS moet opbouwen met enkel achterrem (liefst nog V-brake), 24" wielen,....
als je dan niet te veel bmx-stuff maar mtb prullen gebruikt moet het eindgewicht heel goed meevallen.
je moet natuurlijk niet mn meningn volgen, hé
als je dan niet te veel bmx-stuff maar mtb prullen gebruikt moet het eindgewicht heel goed meevallen.
je moet natuurlijk niet mn meningn volgen, hé

TheBigL=terilekst schreef:
[Sjittie schreef:
[TheBigL=terilekst schreef:
TEVEEL. Iets van 3.2 kg.
helemaal NIET!!
UCHE UCHE.... kijk maar eens hier dan : http://www.schlickjumper.de/parts/forum1_1071.htm
Zelfs 3300 gr. ;D . Zat ik er toch niet ver naast. Ik heb hem wel eens in mijn handen gehad en vond hem gewoon te zwaar, in vergelijking met mijn Ruckus 1.0 02 frame van 2.2 kg. Meer moet dat niet zijn imo. Van 6000 series aluminium.
En de afmontage is uiteindelijk bepalend voor het eindgewicht. Als je hem met lichtgewicht parts afbouwd dan kan het gewicht natuurlijk gedrukt worden.
Nou zit de mijne rond de 14 a" 15 kg. Maar reed vandaag op een starre streetbike met een staal frame met 24" wielen in b-hoek en alleen een achterrem en die was nog zwaarder dan de mijne.
zit je nou mn barrel weer af te zeiken lefty
hij is trouwens lichter geworden heb mn starre vork voor een verende ingeruild ;D
mtbfreak schreef:
zit je nou mn barrel weer af te zeiken lefty
Alleen als ik m;n pootje optil.... als ik er naast ga staan. ;D
En ja zo"n bling bling vorkje ziet er veel sjieker uit dan die starre sjaak.
Beetje erg aan de zware kant...
Bedankt gasten
Bedankt gasten
mijne is nu zo afgebouwd rond de 15 kg
ss, 1 rem en star :P
ss, 1 rem en star :P