Re:santa cruz nomad
Moderators:JJ, Beheerders
De krachtverdeling over het frame lijkt me misschien verbeterd met zon vorm maar de looks zijn echt slecht, ik heb sowieso iets tegen de aerodynamische look in modern spul.
gaat de heckler er nu uit voor 2006? anders krijg je 3 bikes die elkaar toch serieus overlappen. heckler, nomad en blur lt
De V10 MK2 en VP Free vond ik vanaf het begin al prachtig, niks mis mee! Maar aan de Nomad moet ik toch ook wel ff wennen (als dat ooit gaat lukken
) Wat me net wel opviel is dat de bovenbuis geen buis is maar monocoque. Op deze foto zie je duidelijk een lasnaad over de bovenkant lopen. Dus eigenlijk is de Nomad een kleinere en lichtere versie van de V10.

Ik blijf em toch errug vet vinden.
Iemand mij sponsoren?
Iemand mij sponsoren?
Als ik er een zou krijgen zou ik em ook niet weigeren hoor ;D
-
de heckler blijft in 2006 ook nog bestaan. niet meer met 5th of fox coil maar alleen nog met rp3 shock.
moet zeggen dat ik deze Nomad wel erg mooi vind...en die nieuwe V10 is niet heel lelijk, maar de oude is nog steeds een van de mooiste fietsen ooit...

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind de oude V10 niet zo mooi en de nieuwe juist wel!
GTLTS schreef:
maar de oude is nog steeds een van de mooiste fietsen ooit...
idd, helemaal mee eens.
Opzich natuurlijk ook niet erg dat een merk afwijkt van de "standard" soort frame"s om iets vernieuwenst op de markt te zetten, maar dat kan dan naar mijn idee ook wel iets beter.
yes...bijvoorbeeld de oude Ironhorse sgs.....dat was gewoon een saaie FSR.....
maar die nieuwe sunday rokt mijn wereld...
maar die nieuwe sunday rokt mijn wereld...
-
GTLTS schreef:
maar de oude is nog steeds een van de mooiste fietsen ooit...
Zeker weten

-
nog niemand een goede afbeelding van de nieuwe blur LT gezien? deze long travel blur met 135 mm zal voor meer mensen geschikt zijn dan de nomad.
oh en tjek dit
oh en tjek dit

-
Die vind ik te...bling :P
Je ziet wel hele tijd die 36"s, ik heb gehoord dat hij een travel upgrade krijgt voor 2006, 160mm travel ;D en ook iets over coil ipv lucht...
Je ziet wel hele tijd die 36"s, ik heb gehoord dat hij een travel upgrade krijgt voor 2006, 160mm travel ;D en ook iets over coil ipv lucht...