slapen in winterberg
Moderator:Beheerders
Wegens weinig verkeer in het vakantie forum, post ik het maar hier.
We gaan een weekend naar winterberg 15 en 16 mei, nu moeten we nog wat regelen om te slapen. tent is niet echt een optie omdat dat wel een hoop gesleur en gezeur is voor een nachtje.
Dus de vraag: weten jullie een goede en prijs/kwaliteit juiste slaapplek daar ergens? Zimmer-frei of een kleine bungalo (4man)
thx en greetz
bettes
We gaan een weekend naar winterberg 15 en 16 mei, nu moeten we nog wat regelen om te slapen. tent is niet echt een optie omdat dat wel een hoop gesleur en gezeur is voor een nachtje.
Dus de vraag: weten jullie een goede en prijs/kwaliteit juiste slaapplek daar ergens? Zimmer-frei of een kleine bungalo (4man)
thx en greetz
bettes
Re:slapen in winterberg
Bettes,
kont-acteer mij en DeDwergs, wij gaan dat weekend ook, maar 4 dagen totaal...!
Hotel AM Kreuzberg moet je een plekkie in boeken dan. Heb ik en Patrick vorig jaar ook 2 nachten overnacht. En is perfekt voor wat je er voor krijgt. D8 iets van 25 euro per dag. Plus nog wat toeslag voor iets. Met s"morgens ontbijt . Je zal dan waarschijnlijk in het nieuwe aangebouwde deel zitten. Ziet er echt chiek uit daaro. Ligt in het centrum van Winterberg.
Preciese adres weet ik effe niet. Maar google is your friend. Zit trouwens een Nederlandse beheerder in. (Die getrouwd is met een duitse.) En geloof dat de girls offroad en aanhang er ook geovernacht hebben.
Preciese adres weet ik effe niet. Maar google is your friend. Zit trouwens een Nederlandse beheerder in. (Die getrouwd is met een duitse.) En geloof dat de girls offroad en aanhang er ook geovernacht hebben.
Steelboy schreef:
Bettes,
Wat een homotaal.... pfoei ga je schamen.
-
- Forumbeheerder
bettes, no need
na een dag heb je t er wel gezien en wil je weer elders gaan
AM Kreuzberg is zeker een aanrader, vorigjaar sept. der weekend geweest, ook erg bike vriendelijk zijn ze daar.
Dit is het telefoonnummer: 004929811726
-
BF = DeJean schreef:
bettes, no need
Wacht maar tot de 4x af is :P
Re:slapen in winterberg haha owned
Chri$$tiaan schreef:
[BF = DeJean schreef:
bettes, no need
6X Chri$$tiaan. ! Wel opletten.
-
- Contacteer:
slaap plaats regelen ;D
ga gewoon die avond ervoor naar de alphenrous (disco geval) en scoor daar een chick die een hotel heeft ofzo ,
ga gewoon die avond ervoor naar de alphenrous (disco geval) en scoor daar een chick die een hotel heeft ofzo ,
http://www.grisu-winterberg.com/
Daar zou je moeten gaan eten. Ist sehr toll. Met lekker eten, een motor in de zaak, vent doet aan racen of sponsored it. Leuke berghut aankleding, met pooltafel achterin cafe en internet verbinding :P om het thuisfront te contacteren over je uitspattingen.
Paar 100 meter lopen van Am kreuzberg in het centrum. Toffe tent met veel jongeren.
Daar zou je moeten gaan eten. Ist sehr toll. Met lekker eten, een motor in de zaak, vent doet aan racen of sponsored it. Leuke berghut aankleding, met pooltafel achterin cafe en internet verbinding :P om het thuisfront te contacteren over je uitspattingen.
Paar 100 meter lopen van Am kreuzberg in het centrum. Toffe tent met veel jongeren.
-
- Forumbeheerder
Chri$$tiaan schreef:
make that 6X
als t weer meezit is ie volgend weekend open.
Begin is supervet. meteen stepup na de start.
Dan nog n jump en een berm van 180°. Maar de jump erop lijkt me een erg rare take te hebben. veel te steil. Maar goed. Da zien we wel als we me t t sleutelbeen eerst naar beneden komen
We zullen de boel dan volgend weekend wel zien zeker.
seg jean, kan je er al bikes huren? Zoja spreken die kerels een beetje engels want dan zou ik er een paar moeten reserveren.
thx
bettes
seg jean, kan je er al bikes huren? Zoja spreken die kerels een beetje engels want dan zou ik er een paar moeten reserveren.
thx
bettes
-
- Forumbeheerder
heb er gisteren ni echt op gelet, maar vorig jaar hadden ze Giant AC"s, ideaal voor daar.
Engels spreken: money talks he, moet lukken
Engels spreken: money talks he, moet lukken
Vorige zondag heb ik er toch enkele bikes zien staan in het hutje dus peis wel dat die voor te huren waren
Afgelopen maandag stonden er nog geen bikes.
Wat betreft hun Engels, dat is maar zo zo...
Wat betreft hun Engels, dat is maar zo zo...
Ze krijgen waarschijnlijk Scott"s net als in B"mais en laatst (1 mei) hadden ze het over juni, voor dat ze er zijn. Dus voorlopig nog niet.
Ben er gisteren nog geweest en ze hebben er Scott High octane"s en misschien krijgen ze nog Kona"s maar dat lag aan Bishoffsmais. Ook krijgen ze nog Wheeler"s welke weet ik niet meer.
Greetz
Greetz
Dat is fijn nieuws... morgen ff bellen en dan scheuren maar van het weekend.
greetz
bettes
greetz
bettes
Check de newspage voor pics van de 6-cross, met pinksteren open volgens hun website.