Biken in Limburg
Moderator:Beheerders
-
Ik ben van plan om met hemelvaartsdag naar Limburg te gaan, maar weet er iemand een leuke camping waar je in de buurt ook nog leuk met je MTB uit de voeten kunt? Liefst in de buurt van Maastricht.
Met andere woorden zijn en daar uitgepijlde route"s e.d.
Met andere woorden zijn en daar uitgepijlde route"s e.d.
Re:Biken in Limburg
ja hoor, routes genoeg en je kunt ook eens wat verder dan alleen nederland kijken. Voerstreek of zo, vraag gewoon de VVV eens... veel plezier daar.
-
- Contacteer:
biken is daar zeker mooi, xircuit en ik hebben daar wel lekker gebiked en te veel bier gedronken ook
echter 1 don´t: Camping mooi bemelen( valkenburg).. blijf daar maar weg, tenzij je je verbonden voelt met , stacaravans, veel te grote gewone caravans, mercedes e klasses, gouden kettingen en waarschijnlijk niet helemaal via de normale weg verkregen ferraries
,en nog veel meer gezelligheden. :-X ;D
Verder was t er wel mooi, echt een goede camping tip heb ik niet, geloof dat er wel een soort van bike camping ergens iets ten zuiden van maastricht zit
geen id hoe die heet, misschien iemand anders?

echter 1 don´t: Camping mooi bemelen( valkenburg).. blijf daar maar weg, tenzij je je verbonden voelt met , stacaravans, veel te grote gewone caravans, mercedes e klasses, gouden kettingen en waarschijnlijk niet helemaal via de normale weg verkregen ferraries

Verder was t er wel mooi, echt een goede camping tip heb ik niet, geloof dat er wel een soort van bike camping ergens iets ten zuiden van maastricht zit

-
Mooi Bemelen kende ik al van de jaarlijkse Mergelheuvellandschap2 daagse die wij die al enkele jaren rijden.
Ik was ook zeker niet van plan om naar die camping toe te gaan.
Dat van die bike camping klinkt goed nu alleen nog uit vogelen welke dat is.
Ik was ook zeker niet van plan om naar die camping toe te gaan.
Dat van die bike camping klinkt goed nu alleen nog uit vogelen welke dat is.
Vertel eens? Hoe was je tripje?
Tis mijns inziens namelijk best kloteweer met hemelvaart /bevrijdingsdag geweest...
Tis mijns inziens namelijk best kloteweer met hemelvaart /bevrijdingsdag geweest...
-
Ben vanwege het weer dan ook niet geweest, ik kon zo snel mijn snorkel en zwemvliezen niet vinden. ;D
-
Heb zo te zien dus toch wel wat gemist daar.
Jammer, maar er komen hopenlijk nog meer mooie dagen.
Jammer, maar er komen hopenlijk nog meer mooie dagen.