Havelte aftertalk

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Arnetteman
Havelte aftertalk

Bericht door Arnetteman » zo mei 01, 2005 8:09 pm

Iedereen die er was een beetje naar het zin gehad in Havelte?
Aan het weer zal het in ieder geval niet hebben gelegen.

Was dus top!!!

Ik ben zelf van start gegaan in de funklasse. De eerste ronde al een mooie high-sider gemaakt waarna ik met een paar schrammen op mijn benen mijn weg kon vervolgen. Het parcours was zwaar maar mooi en uitdagend. Ik was dan ook behoorlijk uitgepierd toen ik over de finish kwam.

Exar

Re:Havelte aftertalk

Bericht door Exar » zo mei 01, 2005 8:32 pm

Dankzij Arnetteman een prima wedstrijd gehad, nu nog eens overschoentjes kopen om mijn tere Adidasjes te beschermen en alles komt goed. Volgende keer ook net wat harder rijden, dan kan ik nog eens een dikke envelop ophalen. Over dik gesproken (of eigenlijk steeds minder): Erikje was er ook! Hulde! Over een jaar staat hij bij de amateurs aan de start, let maar op.

klara

Bericht door klara » ma mei 02, 2005 8:33 am

Het was weer een superdag in Havelte. Precies zo"n zomerse dag waar je aan denkt als je in de winter door de kou aan het rijden bent en jezelf probeert gelukkiger te maken door aan het zomerseizoen te denken.
Het parcours was goed te rijden; eindelijk weer eens lekker door het droge zand en over harde ondergrond. Ik kon er flink door \rijden, maar helaas was ik niet de enige. Toch een mooie 18e plaats behaald in een groot vrouwenveld (29 gefinishd).

Erikje

Bericht door Erikje » ma mei 02, 2005 9:17 am

Ik was er ook ja, om de kunst af te kijken.... voor volgend jaar. 30 + klasse of zo als dat bestaat. Tinka deed na 5 jaar, een nekwervel breuk, én 2 kinderen voor het eerst weer mee in de Funklasse. Voor de start al op haar plaat want ik had haar SPD"s íets te strak aangedraaid ( :-[) en in de 2e ronde zo hard op haar plaat dat zij bang werd wederom met een nek"blessure" te komen zitten dat zij er bont en blauw uit gestapt is. Zij dankt heel vriendelijk de jongeman die haar op de grond gewerkt heeft...... Misschien iets te veel klasses door elkaar gestart? Zij vond het dus weer leuk maar geen herhaling meer, she"s too old for that shit.

Afbeelding

Erikje

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » ma mei 02, 2005 10:04 am

Erikje schreef:
voor volgend jaar. 30 + klasse of zo als dat bestaat.

En of dat bestaat Erikje, dat is de master klasse. Start is vaak rond kwart over 11 geloof ik na de funklasse Heren

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » ma mei 02, 2005 7:37 pm

foto"s van Havelte staan online

check www.opticillusions.nl

ga naar actie en klik op Havelte Koninginnecup

Plaats reactie