Fox 911 knee / shin guard

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
DESL
Fox 911 knee / shin guard

Bericht door DESL » do apr 14, 2005 5:01 pm

Iemand al ervaring met deze Fox 911 guards ???
(dus niet de versie met de 3 klittenbanden in het
midden, en ook nie de launch versie).

Maar deze http://www.wadescycles.co.uk/shop/asp/p ... EE%20GUARD

Liefst al enige tijd serieus mee gefreeride of
gedirt ! ( pas bij intensief gebruik komen de klachten ).
Naar de bakker op en neer merk je er niets van.

Ik vraag me dit af omdat ik tot nu toe al enige
knee / shin guards heb gehad, maar ze altijd
voel afzakken zodat hij niet meer lekker op de
knie zit.
En is 59 pleuries teveel, of een fair price ?
Greetings,

TheBigLjeweetwel

Re:Fox 911 knee / shin guard

Bericht door TheBigLjeweetwel » vr apr 15, 2005 1:00 pm

Een vriend van me heeft die en die vind ze erg prettig. Zakken nagenoeg niet af, en ze hebben zijn benen al een paar keer goed gered, want er staan diepe krassen in. Gelukkig zijn ze dik gepolsterd en van stevig kunststof gemaakt. Hij rijdt er al zeker een half jaar mee, in bikeparks met de twee ""W" s" en tijdens dirtjumpen en 4x /.Urban. Ik zelf rijd al een tijdje met 4x4 shin/kneegaurds van 661 en vind die ook zeer prettig, goeie rondom bescherming en als je niet te strak doet bij de knie, heb je genoeg bewegingsvrijheid. Maar ik zou ze wel onder een mx of downhillbroek dragen, want beide hebben weinig protectie van achteren. Ik kan er bij evt een kunststof plaat inzetten die ik van px leg protectors heb. Scheelt alweer.

Ehmm ik heb voor de mijne 35 betaald, normaal 45 . Dus ik vind 59 best aan de prijs. Maar Fox heeft nog duurdere de Raptors die zijn helemaal Bling Bling. 8) Maar dat vind ik wel overdrijven.

DESL

Bericht door DESL » ma apr 18, 2005 11:25 am

TheBigLJeweetwel schreef:
Een vriend van me heeft die en die vind ze erg prettig. Zakken nagenoeg niet af, en ze hebben zijn benen al een paar keer goed gered, want er staan diepe krassen in. Gelukkig zijn ze dik gepolsterd en van stevig kunststof gemaakt. Hij rijdt er al zeker een half jaar mee, in bikeparks met de twee ""W" s" en tijdens dirtjumpen en 4x /.Urban. Ik zelf rijd al een tijdje met 4x4 shin/kneegaurds van 661 en vind die ook zeer prettig, goeie rondom bescherming en als je niet te strak doet bij de knie, heb je genoeg bewegingsvrijheid. Maar ik zou ze wel onder een mx of downhillbroek dragen, want beide hebben weinig protectie van achteren. Ik kan er bij evt een kunststof plaat inzetten die ik van px leg protectors heb. Scheelt alweer.

Ehmm ik heb voor de mijne 35 betaald, normaal 45 . Dus ik vind 59 best aan de prijs. Maar Fox heeft nog duurdere de Raptors die zijn helemaal Bling Bling. 8) Maar dat vind ik wel overdrijven.

Bedankt voor de feed back gozer ;)
"k heb ook de 661"s die jij heb gezien.
Deze zagen er ook zeer chill uit, (en voelde
ook goed aan) het wordt een moeilijke keuze.
Alleen de prijs van de foxes is wat minder.

M@lphy

Bericht door M@lphy » do apr 21, 2005 8:23 am

Of anders TSG!

Daar zit een stuk spandex aan wat ver over je dijbeen gaat...
voor het afzak verhaal waar je mee zit dus!

Plaats reactie