Tijd instellen Cateye Tomo XC

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
franciss
Tijd instellen Cateye Tomo XC

Bericht door franciss » wo apr 13, 2005 10:53 pm

Hoi!

Ik heb een 2e hands fiets gekocht, die erg lekker rijdt, en ik had er ook een snelheidsmetertje bij. Nu is daar niks mis mee en geeft hij de goede snelheid aan (gecontroleerd met GPS :P). Het enige is dat de tijd verkeerd staat. Ik heb dus geen zin om hem helemaal te resetten, dus als dat moet dan kijk ik wel op me horloge ofzo. Maar weet iemand hoe het moet?!
Ik heb een duitse handleiding weten te vinden op het internet, maar ik word er niet veel wijzer van, alleen hoe het moet als ik heb helemaal reset. Als iemand het weet zou ik het fijn vinden! De handleiding in PDF

Mvg
Francis

MavErik
Contacteer:

Re:Tijd instellen Cateye Tomo XC

Bericht door MavErik » wo apr 13, 2005 11:22 pm

Hier staat de engelstalige: http://www.cateye.com/en/pdfs/ST200xc(E)v3.pdf

Volgens mij is het instellen gewoon door het tellertje op de klok stand te zetten en dan het kleine set knopje in drukken. Dan zou de tijd moeten gaan knipperen en kan je die instellen met de start-stop knop en met mode kiezen tussen minuten en uren. Weer op set en de tijd is ingesteld.

franciss

Re:Tijd instellen Cateye Tomo XC

Bericht door franciss » wo apr 13, 2005 11:38 pm

Dat was hem idd! Danku!
Dacht dat de set zo een algehele reset zou zijn maar dat zijn dus alle 3 de knopjes.

Plaats reactie