Voor wie de draad over de tandemmeeting niet gevolgd heeft en wel interesse heeft in hoe dat nou gaat, MTB-en per tandem: HIER is er een filmpje over te vinden. "t Is wel even 20 Mb, dus met een modem duurt het eventjes wat langer .... ;D
U ziet op deze film, gemaakt door Inieminie met de filmstand van een digitale fotocamera, de koppels TBB&NN en M&M in actie.
Re:Filmpje: MTB Tandems in actie
Moderators:JJ, Beheerders
wellicht leuk voor een volgend filmpje:
- Tandem over dwarsliggende boom
- Pino (de captain!) die van en weer op de rijdende tandem springt en Ieniemiie die dan net doet of dat normaal is.
- Tandem die probeert los te komen in een snelle daal met bultje
- Tandem met een te hoge bochtsnelheid
- Kneiterhard remmende tandem met stoker die doorklapt op captain (Spiff en E.)
- Pino (de captain!) die van en weer op de rijdende tandem springt en Ieniemiie die dan net doet of dat normaal is.
Spiff schreef:
wellicht leuk voor een volgend filmpje:
Hihi, liefhebber van "living dangerously" begrijp ik? ;D
Trouwens, over loskomende tandems gesproken: heb je de kopbalk van http://www.tandemclub.nl al eens nader bestudeerd? Die ziet er zo uit:

De oorspronkelijke siteontwerper heeft deze foto ergens vandaan geplukt, ik heb geen idee waar vandaan. Ik zou in elk geval niet graag een van deze tandemrijders zijn

dubbelop schreef:
De oorspronkelijke siteontwerper heeft deze foto ergens vandaan geplukt, ik heb geen idee waar vandaan. Ik zou in elk geval niet graag een van deze tandemrijders zijn![]()
Is een foto uit de folders van Magura...
[quote="DeKerf"s"]
[
[/quote]
Dank je. Ik leer elke dag wat bij ........
[
dubbelop schreef:
De oorspronkelijke siteontwerper heeft deze foto ergens vandaan geplukt, ik heb geen idee waar vandaan. Ik zou in elk geval niet graag een van deze tandemrijders zijn![]()
[/quote]
Dank je. Ik leer elke dag wat bij ........