MET Para-Chute helm
Moderator:Beheerders
Heeft iemand al ervaring met deze freeride helm?

Re:MET Para-Chute helm
ik heb hem, is prima helmpje voor als je trails rijd die je hier eigenlijk bijna niet vind. Dus als je veel lite freeride doet in frankrijk en duitsland enz enz dan is hij zeer relaxt. Rijd je Dh koop dan gewoon een MadMax. Street? gewoon een pothelm of een muts ;D.
Verwacht overigens niet dat het kinstuk heel blijft als je met 50 op je bek gaat. Dan is het gewoon voor een eenmalige impact.
Voor de rest is hij nogal duur. maar other than that een perfect helmpje
overigens mag je hem voor een goeie prijs kopen van mij
Verwacht overigens niet dat het kinstuk heel blijft als je met 50 op je bek gaat. Dan is het gewoon voor een eenmalige impact.
overigens mag je hem voor een goeie prijs kopen van mij

Hugo, welke maat heb je dan?
check het verkoop forum, ik heb ook nog andere troep te koop!
HUGO© schreef:
ik heb hem, is prima helmpje voor als je trails rijd die je hier eigenlijk bijna niet vind. Dus als je veel lite freeride doet in frankrijk en duitsland enz enz dan is hij zeer relaxt. Rijd je Dh koop dan gewoon een MadMax. Street? gewoon een pothelm of een muts ;D.
overigens mag je hem voor een goeie prijs kopen van mij![]()
volgens mij zijn die dingen altijd voor een eenmalige inpact..... ::)
in een standaard met-helm (zonder dat kinstuk dus) gaat ook al een hele flinke kloof zitten als je gewoon in het zandgat op de mxbaan onderuit gaat...