linker isis crank uitgelubberd
Moderator:Beheerders
Mijn linker isis crankasm (cmp) is uitgelubberd ik kan hem zonder enige moeite tot het einde van de as schuiven.
Als ik de crankbout goed stevig heb aangedraaid loopt hij in± 5 min weer los.
Kan ik hier nog wat aan doen?Of wordt het toch een andere crank dan?Locktite op de bout heb ik al geprobeerd.
Als ik de crankbout goed stevig heb aangedraaid loopt hij in± 5 min weer los.
Kan ik hier nog wat aan doen?Of wordt het toch een andere crank dan?Locktite op de bout heb ik al geprobeerd.
-
- Contacteer:
Re:linker isis crank uitgelubberd
wat dacht je van kijken of t garantie is! Zoiets moet niet kunnen denk ik.. of hij moet heel erg veel km´s gelopen hebben.. kzou em gewoon oppoetsen, terugsturen

mja hij komt uit duitsland niet echty om de hoek voor mij...
In plaats van weer meteen om garantie te roepen, misschien toch beter eerst eens checken of alles wel correct gemonteerd was.
-
- Contacteer:
er kan ook zoveel fout bij een isis ::) ???
Gewoon opsturen die handel.. als je er wat voor terug krijgt is dat mooi.. nu is hij toch waardeloos neem ik aan! en ik bedoel: sinds wnr moeten we medelijden hebben met de fabrikant.
Gewoon opsturen die handel.. als je er wat voor terug krijgt is dat mooi.. nu is hij toch waardeloos neem ik aan! en ik bedoel: sinds wnr moeten we medelijden hebben met de fabrikant.
Een klein moment van onoplettendheid is genoeg, ik spreek uit ervaring: XTR crank net iets verkeerd op Octalink BB gestoken en aangedraaid. Resultaat: de Octalink in de crank gedeeltelijk stuk.
Ik zou het nogal hypocriet van mezelf vinden om dan om garantie te gaan vragen.
Dat heeft niks te maken met medelijden met de fabrikant, maar alles met gewoon de verantwoording nemen voor je eigen daden i.p.v. zoals het eerste het beste kleine kind proberen er onderuit te komen.
Ik zou het nogal hypocriet van mezelf vinden om dan om garantie te gaan vragen.
Dat heeft niks te maken met medelijden met de fabrikant, maar alles met gewoon de verantwoording nemen voor je eigen daden i.p.v. zoals het eerste het beste kleine kind proberen er onderuit te komen.
Thinking the notorious torque wrench?
Maar ISIS heeft toch ook een klein beetje taper? Als je ze te strak aandraait dan lubber jeje cranks uit...
Maar ISIS heeft toch ook een klein beetje taper? Als je ze te strak aandraait dan lubber jeje cranks uit...
Yep. Maar volgens de ISIS-standaard zou er een flens op moeten zitten, zodat je de crank niet oneindig verder erop kan blijven schuiven.
Betreft die garantie...niks medelijden met de fabrikant. WTF?! Hier ben ik het helemaal met Luc eens. Bovendien, het is de LBS die de sjaak is. Waarom? Zij hebben vaak toch medelijden met de klant, terwijl de importeur/fabrikant er niks van wil horen. De LBS - die toch al relatief weinig aan die crank heeft verdiend, als we praten over een kleinere zaak - maakt er nu gewoon kosten op.
Betreft die garantie...niks medelijden met de fabrikant. WTF?! Hier ben ik het helemaal met Luc eens. Bovendien, het is de LBS die de sjaak is. Waarom? Zij hebben vaak toch medelijden met de klant, terwijl de importeur/fabrikant er niks van wil horen. De LBS - die toch al relatief weinig aan die crank heeft verdiend, als we praten over een kleinere zaak - maakt er nu gewoon kosten op.
-
- Contacteer:
Daarom stuur k mijn spul ook regelmatig in 1x terug naar importeur/fabrikant en betaal ik iig de verzendkosten

risico van het vak gentlemen.
Verdient die te weinig op de crank? moet die het niet verkopen.
Als het garantie is hoor je zelf niks te betalen, klaar. Je koopt toch niet iets om vervolgens de verzendkosten te betalen als het door een fout kapot gaat.
Verdient die te weinig op de crank? moet die het niet verkopen.
Als het garantie is hoor je zelf niks te betalen, klaar. Je koopt toch niet iets om vervolgens de verzendkosten te betalen als het door een fout kapot gaat.