Re:DE meeting voor de mensen met een grote!
Moderator:Beheerders
10:00 uur blijft dus staan.
Mogelijkheid tot inkorten voor degenen met haast.
Mogelijkheid tot inkorten voor degenen met haast.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb geen stoker, dus van mijn part begint het om 12.00

JW en Evis zijn nog steeds van de partij!
10 uur is ok.
tot dan!
10 uur is ok.
tot dan!
JJ schreef:
Je hebt gelijk, niet echt goed geformuleerd :-X Maar was dus echt met die naaf en olie bezig (vraag niet waarom ik dan ook een reply wilde posten..), dus met mijn hoofd niet helemaal bij de zinsopbouw..
Maar het is dus een Rohloff, waar nog zomerolie in zat. Nu dus all season olie![]()
En dan noppen eronder, moet eerijk toegeven dat wij er nog nooit echt off road zijn geweest dus dat wordt een nieuwe ervaring. Ja, hoop dat ik erbij kan zijn.
Coen?
Kunnen we niet om 9.30 starten?
Wat die banden betreft: gewoon een stevige noppenband van je solofiets rossen en op de tandem monteren. Wij hebben voor een Specialized Team Control 2.1 en achter een WTB Velociraptor 47/54 (iets van 2.0 inch breed). Gaat prima.
-
Helaas, wij moeten afmelden. De treinen zijn het komend weekend zwaar aan het kutten dus Tasja d"r reistijd bedraagt enkele reis al dik 3 uur waar het normaal 1,5 uur duurt. Dan ook nog terug dus om daar nou zoveel tijd in te steken voor 2 uurtjes fietsen, daar heeft ze - terecht - niet zoveel zin in.
En mij komt het dan wel goed uit, kan ik lekker uitslapen na pakweg 05:00 in bed beland te zijn...
TBB
En mij komt het dan wel goed uit, kan ik lekker uitslapen na pakweg 05:00 in bed beland te zijn...
TBB
Tall Boy Bram schreef:
Helaas, wij moeten afmelden. De treinen zijn het komend weekend zwaar aan het kutten dus Tasja d"r reistijd bedraagt enkele reis al dik 3 uur waar het normaal 1,5 uur duurt. Dan ook nog terug dus om daar nou zoveel tijd in te steken voor 2 uurtjes fietsen, daar heeft ze - terecht - niet zoveel zin in.
TBB
Jammer jammer jammer dat jullie niet komen. Het heeft één klein voordeel: dat we niet hijgend achter dit "dynamische duo" aan hoeven te jagen. Want die twee gaan samen een partij hard op een tandem .....

-
Heb inmiddels wel een auto en een drager dus het had erg leuk geweest maar helaas...
Het geeft jullie wel idd de mogelijkheid om zonder hartverzakking samen met Pino & Spiff een lekker stukje te kunnen gaan "touren"...
Een andere keer dan maar weer.
TBB
Het geeft jullie wel idd de mogelijkheid om zonder hartverzakking samen met Pino & Spiff een lekker stukje te kunnen gaan "touren"...
TBB
Tall Boy Bram schreef:
Heb inmiddels wel een auto en een drager dus het had erg leuk geweest maar helaas...
TBB
Is het nog gelukt om de tandem op de 205 te frunniken?
-
nog niet geprobeerd maar heb inmiddels wel de bewuste drager binnen. ik denk dat het wel past. morgen probeer ik het even.
TBB
TBB
Sorry, wij komen niet
.
De stocker komt net een beetje bij van een zware longontsteking. Wij hadden het graag eerder laten weten, maar wij hoopten dat het toch zou lukken....
Hopelijk mogen wij de volgende keer weer mee?!
Veel plezier morgen, Mazzel!

De stocker komt net een beetje bij van een zware longontsteking. Wij hadden het graag eerder laten weten, maar wij hoopten dat het toch zou lukken....
Hopelijk mogen wij de volgende keer weer mee?!
Veel plezier morgen, Mazzel!
-
Lekker gereden jongens?
De Dale past mooi op de 205. Steekt aan beide zijden een beetje uit maar kan wel zo te zien. In ieder geval is het ding niet veel breder dan de buitenspiegels.
TBB
De Dale past mooi op de 205. Steekt aan beide zijden een beetje uit maar kan wel zo te zien. In ieder geval is het ding niet veel breder dan de buitenspiegels.
TBB
Tall Boy Bram schreef:
Lekker gereden jongens?
TBB
Wij hebben zelfs buitengewoon lekker gereden

Het tempo lag een deel van de tijd nét iets boven wat wijzelf gemiddeld rijden, dus wij voelen onze bovenbenen nu wel ...... Maar ach, een warme douche en vroeg naar bed doen dan kleine wonderen. Straks lekker slaapjes doen

Het uitvallen van twee tandemkoppels betekent natuurlijk dat deze bijeenkomst weer opnieuw zal moeten plaatsvinden; dat vinden wij niet erg. Wij hebben horen fluisteren dat de plaats L. (in de buurt van D.) de volgende keer de uitvalsbasis zal zijn. Klopt dat?
Idee: wie gaat er in september ook met de tandem mee naar de Mergelheuvelland 2-daagse? Wij gaan in elk geval wel, tenzij het een week van tevoren permanent regent, uiteraard. Data: 17 en 18 september 2005, website www.mh2d.nl.
Het was een genoegen een select gezelschap rond te kunnen leiden.
Het eerste terrasje van het jaar zit er ook weer op.
Hoeveel kilometertjes hebben we eigenlijk gereden?
Vast DP-meeting item: De serveerster was vriendelijk.
-
De plaats L. in de buurt van D. staat vast. Dat is een goed plan. Grote achtertuin waar na afloop gebarbequed zou kunnen worden. Wel ieder zijn vlees meenemen.
Vandaag met een vriendin een eindje gereden op de weg en kwamen bij het stuk weg van leersum richting Maarsbergen twee koppels op een tandem tegen. De een reed zo te zien met een koga tank (die debiele Y-vormige vakantie bak) en de ander reed met een groen/paarse Cannondale MTB volgebouwd met dragers etc. Zij gingen helaas de andere kant op dus was het alleen gedag zeggen. Waren btw wel redelijk "oude" mensen zo te zien. Tourders dus.
Die vriendin wil btw zeer graag ook het tandemgebeuren eens proeven. Daar zij niet de maten van Tasja heeft (verschil van 20 cm) is het wellicht leuk als ze eens op een van de andere tandems mee zou kunnen. We gaan het wel proberen om haar om de onze (SMT & TBB) te proppen maar indien te klein wellicht zijn er andere mogelijkheden.
TBB
Vandaag met een vriendin een eindje gereden op de weg en kwamen bij het stuk weg van leersum richting Maarsbergen twee koppels op een tandem tegen. De een reed zo te zien met een koga tank (die debiele Y-vormige vakantie bak) en de ander reed met een groen/paarse Cannondale MTB volgebouwd met dragers etc. Zij gingen helaas de andere kant op dus was het alleen gedag zeggen. Waren btw wel redelijk "oude" mensen zo te zien. Tourders dus.
Die vriendin wil btw zeer graag ook het tandemgebeuren eens proeven. Daar zij niet de maten van Tasja heeft (verschil van 20 cm) is het wellicht leuk als ze eens op een van de andere tandems mee zou kunnen. We gaan het wel proberen om haar om de onze (SMT & TBB) te proppen maar indien te klein wellicht zijn er andere mogelijkheden.
TBB
Pino schreef:
Het was een genoegen een select gezelschap rond te kunnen leiden.
Voor de statistiek: 43.34 km. @ 16.52 km/u gemiddeld.
En inderdaad: de serveerster was vriendelijk

Lekker gereden. Evis heeft weer wat drempeltjes overwonnen. Alleen dat zadel nog!
Blij dat Pino daar goed de weg weet, dan zie je nog eens wat. Gelukkig lag het onderlinge tempo niet erg uit elkaar (al had ik de indruk dan Pino en Ienieminie geen druppel gezweet hebben.....) en dat maakt het rijden zeer aangenaam.
Geen "uitstapjes" gemaakt deze keer, wat vooral Evis zeer kon waarderen.
Volgende keer "a full house?????"
Blij dat Pino daar goed de weg weet, dan zie je nog eens wat. Gelukkig lag het onderlinge tempo niet erg uit elkaar (al had ik de indruk dan Pino en Ienieminie geen druppel gezweet hebben.....) en dat maakt het rijden zeer aangenaam.
Spiff schreef:
Lekker gereden. Evis heeft weer wat drempeltjes overwonnen. Alleen dat zadel nog!
Die indruk (van dat zweten) had ik nou ook al ...
Er is echt wel gezweet en de achterwerken voelen we nog steeds.
Het trekken van lelijke gezichten als teken van moeizaam rijden kost echter alleen maar energie en proberen we te vermijden.
De hartslag is wel geregistreerd, maar zal ik jullie onthouden.
Het trekken van lelijke gezichten als teken van moeizaam rijden kost echter alleen maar energie en proberen we te vermijden.
Pino schreef:
Er is echt wel gezweet en de achterwerken voelen we nog steeds.
Aha, zo had ik het nog niet bekeken: wie lelijk kijkt, gebruikt daar energie voor ...... Die moet ik onthouden

En met die hartslag zit het dus wel goed, begrijp ik: jullie beider harten werken volop

Tall Boy Bram schreef:
TBB
Binnenkort kun je ons bij Maarsbergen en elders ook (weer) aantreffen op een Cannondale. We hebben vandaag een bijna nieuwe Road Tandem gekocht

-
MMmmmmmm......, die Race Cannondale hing volgens mij anders vanavond nog steeds in de winkel bij ons hoor Marten....?
Een andere dan?
En die ex-Dale van mij en Pat, gaat die ook zijn oude dagen bij jullie slijten? Oftewel, hij komt weer terug op het oude nest....?
TBB
Een andere dan?
En die ex-Dale van mij en Pat, gaat die ook zijn oude dagen bij jullie slijten? Oftewel, hij komt weer terug op het oude nest....?
TBB
Tall Boy Bram schreef:
MMmmmmmm......, die Race Cannondale hing volgens mij anders vanavond nog steeds in de winkel bij ons hoor Marten....?
Voor de halve prijs zou ik erover willen denken. Die fiets hangt er al sinds ...... nee, ik zal het maar niet verklappen. In elk geval is de vraagprijs hoger dan de huidige nieuwprijs

[
Tall Boy Bram schreef:
Een andere dan?
TBB
Het is dus duidelijk een andere, namelijk deze:

Hij heeft een enige tijd op Marktplaats te koop gestaan: een 2004-model waarmee hooguit 250 km. gereden is. Zo vind je nog eens wat

Die ex-Dale komt er niet ook nog bij, dat lijkt me nu wat overbodig......
-
Nice nice nice.
Het is tenslotte een Dale.
maten?
prijs?
TBB
maten?
prijs?
TBB
Tall Boy Bram schreef:
Nice nice nice.
maten?
prijs?
TBB
Check mail voor details.
We zijn morgen (zondag) van de partij!