Re:springen/ drop offs
Moderator:Beheerders
ben benieuwt :P
-
- Contacteer:
ik wil ook een lolly :P
- Pieter en zijn V10
pinoisgeel schreef:
weet niet of jij je tong voor een lolly aanziet maar goed
-
- Contacteer:
pieterenzijntoy schreef:
[pinoisgeel schreef:
weet niet of jij je tong voor een lolly aanziet maar goed
minder lullen, meer fietsen!
-
nog 1.5 uur en dan weer aardig wat centen lichter maar wel weer een bike rijker ;D ;D
- Pieter en zijn V10
he gele pino ik heb vandaag weer super gebiked dus maak je daar maar niet druk om
en geloof ook dat dat jij de gene bent die meer onzinnige post op zijn naam heeft maar goed
en geloof ook dat dat jij de gene bent die meer onzinnige post op zijn naam heeft maar goed
-
- Contacteer:
ik maak me ook zeker niet druk om zo"n gefrustreerd mannetje als jij. je weet niet wie ik ben en wat ik allemaal doe... ik heb jou nooit iets misdaan, dus weet eigenlijk niet waarom je tegen mij begint.pieterenzijntoy schreef: he gele pino ik heb vandaag weer super gebiked dus maak je daar maar niet druk om
maar ff voor de duidelijkheid
dinsdag:
school geweest, toen gefietst, toen geskateboard, savond gezwommen.
woendag:
school geweest, toen geskateboard, toen gefietst, savonds 15 km hardgelopen.
donderdag:
gefietst, toen geskateboard, savonds *@#$%
vandaag:
school geweest, gefietst, sponsortje geweest, strak acteerles.
morgen:
smorgens werken in de shop, smiddags 21 km hardloopwedstrijd, savonds *@#$%
dis mijn week, maandag weet ik niet meer wat ik heb gedaan. mijn weken zijn altijd vol en post altijd wat als ik aan het werk ben op de computer. soms onzinnig, soms zinnig, who cares. er zijn mensen hier die veel meer onzinnige shit posten.
daarbij komt dat ik hier een jaar langer dan jij op zit, misschien daarom wat meer posts...
- Pieter en zijn V10
nou mooi dat ik dat dan weer weet...
maar ff voor de goede orde is het niet een beetje apart om iemand meteen te beschuldigen dat die een gefrustreerd mannetje is.. en jij zegt wel dat ik tegen jou begin maar ik heb verder niks neer gezet waaruit blijkt dat ik het op jou gemunt heb.....
maar goed als je het zo wil op vatten is het mij prima
je denkt maar van mij wat je wil
no hard feelings verder
pieter
maar ff voor de goede orde is het niet een beetje apart om iemand meteen te beschuldigen dat die een gefrustreerd mannetje is.. en jij zegt wel dat ik tegen jou begin maar ik heb verder niks neer gezet waaruit blijkt dat ik het op jou gemunt heb.....
maar goed als je het zo wil op vatten is het mij prima
je denkt maar van mij wat je wil

no hard feelings verder
pieter
als iedereen nou nog minder l*lt dan word er NOG meer gebiket ;D
- Pieter en zijn V10
prima daar houden we het op
Mister P2 schreef:
als iedereen nou nog minder l*lt dan word er NOG meer gebiket ;D
kijk die gast snapt het

-
nou het drop feest is nog ff uitgesteld. :-X :"(
mijn big hit staat in de garage, maar tot mijn spijt had ik na een kleine terugreis naar huis al de seal van de luchtkamer eruit geblazen, en dit gebeurde nog wel op de verharde weg, ding heeft nog geen zandpad gezien dus voorlopig zijn we weer ff onder de pannen met het mailen en bellen voor nieuwe seals.
toch wel minder van de firma manitou. want de vork is wel fijn als ie het doet......
dus als je de stance kingpin krijgt/koopt dan houd er maar rekening mee dat dit gaat gebeuren.......
ik hou jullie op de hoogte hoe dit zal verlopen met garantie en service, want ik ga er vanuit dat ze dit netjes oplossen want die makkers hebben natuurlijk ook een naam hoog te houden
laters
mijn big hit staat in de garage, maar tot mijn spijt had ik na een kleine terugreis naar huis al de seal van de luchtkamer eruit geblazen, en dit gebeurde nog wel op de verharde weg, ding heeft nog geen zandpad gezien dus voorlopig zijn we weer ff onder de pannen met het mailen en bellen voor nieuwe seals.
toch wel minder van de firma manitou. want de vork is wel fijn als ie het doet......
dus als je de stance kingpin krijgt/koopt dan houd er maar rekening mee dat dit gaat gebeuren.......
ik hou jullie op de hoogte hoe dit zal verlopen met garantie en service, want ik ga er vanuit dat ze dit netjes oplossen want die makkers hebben natuurlijk ook een naam hoog te houden
laters
das lelijk heb je een nieuwe bike gaat de vork naar de klote
dat is indd klote als je dat net hebt op je newe bike.
zou er meteen een marzocchi in gooien
ik heb nu ook al gezeik met manitou en die dingen zijn niet onderhoudsvriendelijk en het kost een bak met geld als ze een service nodig hebben
dus zou zeggen als je een keer money hebt marzocchi vork en een fox demper
zou er meteen een marzocchi in gooien

ik heb nu ook al gezeik met manitou en die dingen zijn niet onderhoudsvriendelijk en het kost een bak met geld als ze een service nodig hebben
dus zou zeggen als je een keer money hebt marzocchi vork en een fox demper

of beter nog als je echt geld hebt een Fox demper en voorvork ;D
kost ff wat maar dan heb je ook echt waar voor je geld
kost ff wat maar dan heb je ook echt waar voor je geld
-
t heeft ff geduurd maar dan is toch uiteindelijk de vork gerepareerd.
nieuwe seals erin. binnen werk van de poot schijnt ook te ziijn vervangen.. en buiten poten ook. dus mag nie klagen denk ik
dus we kunne weer ( of eigenlijk we kunnen nou)
nieuwe seals erin. binnen werk van de poot schijnt ook te ziijn vervangen.. en buiten poten ook. dus mag nie klagen denk ik
- crossertje
marder inc schreef:t heeft ff geduurd maar dan is toch uiteindelijk de vork gerepareerd.
ik neem aan dat dit wel onder de garantie viel dus

Roel
Ik heb altijd gelijk, en als ik niet gelijk heb, heb ik 't ook niet fout.