Wie kan mij vertellen:
Wat is een goed(koop) alternatief voor het originele giant geintergreerde balhoofd zoals deze in hun frames past..(betreft een "99 ATX-900 frame)
Heb wel pasringen liggen om er een normaal balhoofd in te monteren maar vroeg me af wat de optie voor geintergreerd waren...
wie kan mij van antwoord voorzien?!
alternatief geintergr. balhoofd giant
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Re:alternatief geintergr. balhoofd giant
k meen toch dat er CK balhoofden voor zijn.. goed zijn ze goedkoop niet :P
dacht dat ze te koop waren op
www.onlinebikestore.nl
dacht dat ze te koop waren op
www.onlinebikestore.nl
Kijk eens naar Cane Creek die hebben verschillende geintegreerde balhoofdsetjes. Tot 2 jaar terug was de kwaliteit erg slecht. Maar het laatste setje lagers gaat al meer dan 2 jaar mee bij mij en tot nog toe geen problemen. Ik zie ze al op bovenstaande link voor 19,95.
Probleem is tijdelijk opgelost..
Had nog een oud Tioga Alchemy balhoofd liggen welke ik er in gezet heb met de verloopringen die ik bij het frame kreeg....
Niet de meest fraaie oplossing, maar loopt mooi soepel dus voorlopig voldoende..
Had nog een oud Tioga Alchemy balhoofd liggen welke ik er in gezet heb met de verloopringen die ik bij het frame kreeg....
Niet de meest fraaie oplossing, maar loopt mooi soepel dus voorlopig voldoende..
Ok, mooi. He Justin, nog ff wat anders. Jij had toch ook een stalen street bike gekocht of niet? Kan me iig herinneren dat je daar een tijd geleden mee bezig was...
Dat is een plan waar ik idd een hele tijd mee in m"n hoofd heb gelopen..
(iets in de vorm van bijvoorbeeld een dmr switchback)
Helaas heeft dat plannen wegens een probleempje met m"n rug nooit het daglicht gezien.. :"(
We hebben het er wel een keer via msn over, das makkelijker denk ik
(iets in de vorm van bijvoorbeeld een dmr switchback)
Helaas heeft dat plannen wegens een probleempje met m"n rug nooit het daglicht gezien.. :"(
We hebben het er wel een keer via msn over, das makkelijker denk ik