Dirt-online.nl

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Crash
Re:Dirt-online.nl

Bericht door Crash » za mar 05, 2005 8:11 pm

hmz blijft dezelfde shit he :?
jammerrrrrrr

sgsdebruijn

Bericht door sgsdebruijn » za mar 05, 2005 8:23 pm

kooz schreef:
hm.. kan niks dan lof spreken over dirt-online..
hij heeft mij altijd goed geholpen..en kwam speciaal voor mij op andere tijden in de zaak..
nja.. ik zal wel net geluk hebben gehad ofso :?
kooz

Of hij was eens een keer in de zaak.

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » za mar 05, 2005 9:01 pm

Korte spaken zijn lastig bij Sapim, tenzij je er 1000 in 1x besteld.

Ik heb ze destijds toch gekregen voor 24" wielen icm biguns............................

Via een omwegd at wel ja.

E

Luc

Bericht door Luc » za mar 05, 2005 9:10 pm

Bro schreef:
Kan niet meer zeggen dan.. Tsja

mocht jij weten waar ik ergens 234mm zwarte spaken kan aankomen... ??

Bel eens naar Patman, die heeft regelmatig klanten voor 24" wielen en lijkt ook vrij vlot aan die korte spaken te geraken.

Luc

Bericht door Luc » za mar 05, 2005 9:11 pm

BOMBPROOF erik schreef:
Korte spaken zijn lastig bij Sapim, tenzij je er 1000 in 1x besteld.

1000 per benodigde lengte dan nog ...

Bro

Bericht door Bro » zo mar 06, 2005 3:04 pm

Hmm.. ik zal t woensdag alsnog krijgen, zo niet dan haal ik t bij Pat.

ik hoop dat ik mn shit gewoon woensdag krijg, ookal zijn mn spaken dan zilver.. kan ik tenminste mn wielen bouwen!

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » zo mar 06, 2005 6:26 pm

ik zou maar alvast pat bellen

........pervert

Bericht door ........pervert » ma mar 07, 2005 2:14 pm

bro, vrijdag kreeg ik je bericht en zaterdag had je je antwoord.

dat velgen verschillend zijn was me niet opgevallen en de spaken ben ik vergeten toe te sturen. ik dacht dat ik toch elke keer je op de hoogte had gehouden.

over spaken, de fabriek zit misschien in wilrijk maar een verdeler die er 300 of 400 wil ;leveren zit een stuk verder.

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » ma mar 07, 2005 2:31 pm

........pervert schreef:
bro, vrijdag kreeg ik je bericht en zaterdag had je je antwoord.

dat velgen verschillend zijn was me niet opgevallen en de spaken ben ik vergeten toe te sturen. ik dacht dat ik toch elke keer je op de hoogte had gehouden.

over spaken, de fabriek zit misschien in wilrijk maar een verdeler die er 300 of 400 wil ;leveren zit een stuk verder.

Héé,

Mij heb je niet op de hoogte gehouden. 1 keer een reactie op mijn mail. Het loopt nu al sinds november..

WANNEER KRIJG IK EINDELIJK MIJN FRAME + BALHOOFD?

reactie via tel of lennart07@hotmail.com

Gegroet!

LennarT

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » do apr 14, 2005 2:26 pm

Die Emiel heeft mijn een belofte gedaan dat ik als nog zo"n frame zou krijgen onder dezelfde voorwaarden. Ik heb toen een zadelpen gekocht die ik nu maar weer heb verkocht omdat ik niet meer verwacht het frame te krijgen.

Hij heeft één keer wat van zich laten horen en toen 4 maanden niets meer, ik heb meerdere mails/telefoontjes en ook nog smsjes gestuurd maar NO RESPONS.

Ik zeg altijd zo belofte maak schuld... dit gezegde kent hij blijkbaar niet... lekker zakenman Hij mag van mij dat frame in zijn reet steken + balhoofd erbij.

Bike-se

LennarT

N I E L S

Bericht door N I E L S » do apr 14, 2005 2:34 pm

L e n n a r T schreef:
Die Emiel heeft mijn een belofte gedaan dat ik als nog zo"n frame zou krijgen onder dezelfde voorwaarden. Ik heb toen een zadelpen gekocht die ik nu maar weer heb verkocht omdat ik niet meer verwacht het frame te krijgen.

Hij heeft één keer wat van zich laten horen en toen 4 maanden niets meer, ik heb meerdere mails/telefoontjes en ook nog smsjes gestuurd maar NO RESPONS.

Ik zeg altijd zo belofte maak schuld... dit gezegde kent hij blijkbaar niet... lekker zakenman Hij mag van mij dat frame in zijn reet steken + balhoofd erbij.

Jongens/dames, laat je niet weerhouden om hier wat te schrijven als je slechte ervaringen hebt met dirt-online/emiel omdat veel "vrienden " van hem hier op het forum zitten.

Bike-se

LennarT

Heb je een afgeschermd nummer?

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » do apr 14, 2005 2:38 pm

Nee, waarom

N I E L S

Bericht door N I E L S » do apr 14, 2005 3:15 pm

L e n n a r T schreef:
Nee, waarom

Omdat Emiel soms telefoon met een afgeschermd nummer niet opneemt. Ik heb ook een afgeschermd nummer en ik krijg hem daarmee ook moeilijker te pakken. Op welke tijden heb je hem proberen te bellen?

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » do apr 14, 2005 3:59 pm

Op alle tijden, met mijn mobiel, huistelefoon en als men een sms stuurd dan zie je altijd het nummer.

Hij heeft gewoon nergens op gereageerd. Beetje erg triest.... maar het zal wel aan mij liggen....

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » do apr 14, 2005 5:16 pm

Volgens mij heeft ie een telefoon/communicatievrees.

Wil geen olie op het vuur gooien,

Maar dit is NIET normaal.

Lost zich vanzelf op hoe jammer dat ook is.

E

N I E L S

Bericht door N I E L S » do apr 14, 2005 5:20 pm

BOMBPROOF erik schreef:
Volgens mij heeft ie een telefoon/communicatievrees.

Wil geen olie op het vuur gooien,

Maar dit is NIET normaal.

Lost zich vanzelf op hoe jammer dat ook is.

E

Wie? Emiel?

Dan ken je Emiel niet. Hij krijgt ongeveer elke 15 minuten telefoon, dat is echt niet overdreven.

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » za apr 16, 2005 9:20 am

Ik bemoei me er niet mee maar observeer alleen maar

Luc

Bericht door Luc » za apr 16, 2005 11:13 am

Ik kan ook alleen maar vaststellen dat er hier nogal wat mensen klagen over (op z"n zachtst gezegd) moeilijke communicatie. Ik ken Emiel niet en ga ervan uit dat hij de beste bedoelingen heeft, maar mensen weken en maanden aan een stuk zonder info laten is zeker niet ok. Met hetgeen ik hier lees ben ik dus zeker niet van plan om met hem zaken te doen.

ride

Bericht door ride » za apr 16, 2005 12:54 pm

Ik weet niet of Emiel ooit nog op DP komt maar ik mis een beetje zijn verhaal. Waar rook is is (vaak) vuur maar het lijkt me handig als Emiel ook een keer een duidelijk commentaar geeft op alle klachten. Het is vreselijk moeilijk om een eenmanszaak te voeren dus ik kan me voorstellen dat hij het erg druk heeft. De klaagbaak vind ik een goede topic maar het moet geen heksenjacht worden.

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » za apr 16, 2005 2:03 pm

Dit is idd 1 zijde van het verhaal maar als maar de helft waar is dan nog..................

E

N I E L S

Bericht door N I E L S » za apr 16, 2005 3:51 pm

Luister gasten, jullie kennen Emiel kennelijk niet want ik heb t idee dat jullie em liever zwart maken dan hem een kans geven.
Jullie kennen zijn prijzen en producten niet, jullie kennen zn service niet en zn winkel ook niet. Als je langskomt geeft hij altijd meer dan dat ie kan geven, hij is langer open dan zn openingstijden en begint ook nog eerder af en toe, doet niet moeilijk om kleine dingen op je fiets zetten, geeft goeie adviezen voor de lange termijn, verkoopt geen spullen waar hij zelf geen vertrouwen in heeft, weet veel specifieke dingen van specifieke onderdelen, spendeert veel tijd om jou te informeren, hanteert superprijzen en als je wilt kan je eeuwen twijfelen bij hem zonder dat ie je de deur uit trapt. Ik kan je voorbeelden geven van fietsen die hij voor mensen nog laat na sluitingstijd heeft afgemaakt in plaats van dat mensen nog tot de volgende dag of week moesten wachten.
Ik vind het heel vervelend dat sommige mensen m slecht kunnen bereiken maar in hoeverre dat waar is weet ik ook niet. Als ik hem bel (en ik heb afgeschermd nummer) krijg ik hem vaak genoeg te pakken dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het alles klopt zoals je het zegt. Ik denk dat er nogal overdreven wordt.

Het punt is kraak iemands shop niet af alleen op telefonische bereikbaarheid want hij is echt een toffe peer en zn shop is t waard om te blijven. Ik zeg dat niet omdat ik m aardig vindt maar omdat ik zijn winkel gewoon zo zie. Jammergenoeg hoor ik hier alleen mensen jammeren maar in zn shop is t altijd gezellig en zn klanten zijn naar mijn mening altijd wel tevreden.

Luc

Bericht door Luc » za apr 16, 2005 4:26 pm

Het zal allemaal wel kloppen wat je zegt, en dan lijkt Emiel mij een Nederlandse versie van Patman te zijn. Maar dat ellenlange wachten zal hem alleen maar vergeven worden door een zeer kleine groep die hard vaste klanten. Andere, meer occasionele klanten zullen op termijn afhaken en nieuwe klanten zullen al helemaal niet komen opdagen. Het minste wat hij kan doen is zijn communicatie beter verzorgen. Het is algemeen bekend dat je een klant beter slecht nieuws geeft dan geen nieuws.

N I E L S

Bericht door N I E L S » za apr 16, 2005 5:23 pm

Luc schreef:
Het zal allemaal wel kloppen wat je zegt, en dan lijkt Emiel mij een Nederlandse versie van Patman te zijn. Maar dat ellenlange wachten zal hem alleen maar vergeven worden door een zeer kleine groep die hard vaste klanten. Andere, meer occasionele klanten zullen op termijn afhaken en nieuwe klanten zullen al helemaal niet komen opdagen. Het minste wat hij kan doen is zijn communicatie beter verzorgen. Het is algemeen bekend dat je een klant beter slecht nieuws geeft dan geen nieuws.

Daar ben ik het mee eens.

ride

Bericht door ride » za apr 16, 2005 5:28 pm

persoonlijke mening Ik denk dat het in deze topic duidelijk is geworden wat er mis gaat bij Dirt Online maar het lijkt mij ook eerlijk als hij nu ook een tijdje de kans krijgt om zich te beteren.
Ik denk dat tegenover een aantal ontevreden klanten ook een groot aantal tevreden klanten zijn die mischien niet op dit forum zitten.
Geef deze topic een slotje of laat het even op zijn minst even een paar maanden met rust.

LEART
Contacteer:

Bericht door LEART » za apr 16, 2005 5:43 pm

Waarom, dit onderdeel is er toch niet voor niets???

Bij mij heeft hij op niets gereageerd?

Ik denk dat er veel tevreden klanten van hem op dit forum zitten die negatieve reacties proberen te voorkomen maar wel precies weten wat er aan de hand is. Maar zoals je kan lezen zijn er ook mensen met negatieve reacties.

Er staat ook een non klaagbak van dirt-online, ik zou zeggen post daar je positieve ervaringen?

Plaats reactie