Magura Marta SL bleeden
Moderator:Beheerders
Kan ik om een marta SL te laten bleeden bij eenders welke bikeshop terecht of moet ik naar een magura center gaan daarvoor, of kan ik het evengoed zelf doen? en moet er van dat magura blood in want ik had gehoord dat er evengoed slaolie inkon omdat magura met minerale olie werkt.
Re:Magura Marta SL bleeden
Mwa, heb er gewoon frituurolie van d"n Aldi in. :-X
Elke beetje fatsoenlijke bikeshop kan je remmen ontluchten. Magura Royal Blood hebben ze ook gewoon.
Elke beetje fatsoenlijke bikeshop kan je remmen ontluchten. Magura Royal Blood hebben ze ook gewoon.
Je kan het ook zelf doen, piece of a cookie, gewoon ffkes een standaard bleedsetje van magura halen, handleiding eventueel van magura.de oid af plukken, ff snel lezen en een tien minuten later ben je klaar.
Redelijk foolproof, check wel ff dat je het bleedsetje voor schijfremmen hebt en niet de Hs33 versie, daar zit geloof ik geen torx sleutel in oid.
Redelijk foolproof, check wel ff dat je het bleedsetje voor schijfremmen hebt en niet de Hs33 versie, daar zit geloof ik geen torx sleutel in oid.
Probeer toch maar aan Royal Blood te komen, geen andere gebruiken...
(hittebestendigheid, viscositeit...)
(hittebestendigheid, viscositeit...)
is er een groot verschil tussen magura blood en royal blood?
Fry schreef:
is er een groot verschil tussen magura blood en royal blood?
Royal blood heeft een andere viscositeit en andere eigenschappen, en geeft een veel beter remgevoel.
[quote="D"n Helle"]Royal blood heeft een andere viscositeit en andere eigenschappen, en geeft een veel beter remgevoel.
[/quote]
Ohh, beetje met frietvet gaan rijden en dan garantie claimen, jij vuile smiecht! :P
[/quote]
Ohh, beetje met frietvet gaan rijden en dan garantie claimen, jij vuile smiecht! :P
Nope. Dat doe ik dus niet... :P