riser bar
Moderator:Beheerders
Re:riser bar
en als je em naar voren draaid heb je minder
hoe krommer hoe meer controle is mijn ervaring
hoe krommer hoe meer controle is mijn ervaring
ik heb een woodman Wide "n Wild SP3, en die heeft maar iets van 3 graden backsweep, misschien nog wel minder.
Zit nog best wat variatie in, maar waar wil je hier mee heen? Zoek zelf gewoon ff wat stuurboeren af, kom je vanzelf iets met minder backsweep tegen...
ik ben te lui om al die stuurboeren af te zoeken. vandaar.
mijn hudige azonic zit niet lekker, te korm en met recht draaien zit ie ook niet lekker, want dan weer te hoog. (ouwe seur)
mijn hudige azonic zit niet lekker, te korm en met recht draaien zit ie ook niet lekker, want dan weer te hoog. (ouwe seur)
Pak eens een pen in je hand en leg die hand ontspannen voor je op tafel zoals je een stuur vast zou hebben zonder je polsen te verdraaien.
Ik kom dan op ongeveer 20 graden uit
Ik dacht dat 25 graden de modus was, maar dat wil niet zeggen dat je ook 25 graden backsweep nodig hebt, zo"n stuur zal eerder in de weg gaan zitten in een bocht, ik neem aan dat dat Jurriaans probleem is. Misschien is inkorten een optie...
En vwb luiheid, ik dacht dat sommige mensen iets van een voorbeeldrol hadden, mocht ik me daar in vergissen dan spijt me dat zeer...
En vwb luiheid, ik dacht dat sommige mensen iets van een voorbeeldrol hadden, mocht ik me daar in vergissen dan spijt me dat zeer...
Pino schreef:
Pak eens een pen in je hand en leg die hand ontspannen voor je op tafel zoals je een stuur vast zou hebben zonder je polsen te verdraaien.
maar met gebogen armen, zo zit ik op de fiets, maken mijn handen geen 20graden meer.
ik heb er nog eens opgelt van het weekend en het is echt het laatste stuk wat irritant zit aan de buitenkanten van mijn handpalmen.