schnappi!!!
Moderator:Beheerders
-
Re:schnappi!!!
zo ik ben weer helenmaal opgelucht.

-
- Contacteer:
pfff me 2, heb een hekel aan krokodillen en al zeker aan duitsers...
Zo dat lucht idd wel op

131

-
- Contacteer:
had er maar 83 :"([glow=red,2,300]TEXT[/glow]
- Pieter en zijn V10
hahahah
schnappi is niet zo lief en onschuldig
schnappi is niet zo lief en onschuldig

wat een butfukker zeg, dan vraag je er toch om...hoe kan je nou een krokodil africhten. kom op zeg....
Een remix van "Schnappi" en Rammsteins "Sonne" is de Duitse metalband in het verkeerde keelgat geschoten.
Rammstein heeft een Berlijnse radiozender aangeklaagd, omdat hun Dj een remix uitzond van "Schnappi, das kleine Krokodil", en Rammsteins "Sonne". Voor de remix was geen toestemming gegeven.
DJ Jürgen Kerbel van de zender "94,3 r.s.2" kreeg het idee voor de mash-up na een interview met het 7-jarig zangeresje van het Schnappi-lied. Joy Gruttman noemde Rammstein in het vraaggesprek haar grote voorbeeld.
Kerbel zond de remix uit op de radio, waarna er illegale kopieën van het nummer op internet terecht kwamen. Daar was Rammstein allerminst blij mee. De band heeft volgens een woordvoerder van de zender een kort geding aangespannen om de Kerbel-remix te verbieden.
"Schnappi, das kleine Krokodil" doet het in Nederland ook goed. De originele Duitse versie prijkt deze week op de tweede plaats in de Nederlandse Gft Mega Top 100. De Nederlandse vertaling "Snappie, de kleine krokodil" volgt op de derde plek.
http://users.pandora.be/mindhunters/schnappi.mp3
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=14628
Rammstein heeft een Berlijnse radiozender aangeklaagd, omdat hun Dj een remix uitzond van "Schnappi, das kleine Krokodil", en Rammsteins "Sonne". Voor de remix was geen toestemming gegeven.
DJ Jürgen Kerbel van de zender "94,3 r.s.2" kreeg het idee voor de mash-up na een interview met het 7-jarig zangeresje van het Schnappi-lied. Joy Gruttman noemde Rammstein in het vraaggesprek haar grote voorbeeld.
Kerbel zond de remix uit op de radio, waarna er illegale kopieën van het nummer op internet terecht kwamen. Daar was Rammstein allerminst blij mee. De band heeft volgens een woordvoerder van de zender een kort geding aangespannen om de Kerbel-remix te verbieden.
"Schnappi, das kleine Krokodil" doet het in Nederland ook goed. De originele Duitse versie prijkt deze week op de tweede plaats in de Nederlandse Gft Mega Top 100. De Nederlandse vertaling "Snappie, de kleine krokodil" volgt op de derde plek.
http://users.pandora.be/mindhunters/schnappi.mp3
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=14628

-
Ik haat die hele schnappi hype echt, mensen van mijn school vinden het leuk en zij zingen dus ook echt dat lied terwijl ik er naast sta en zeg : "wtf is er nou weer zo leuk aan..."
>:(
>:(
Dat het na een tijdje niet leuk meer is begrijp ik.
Maar het idee an sich vind ik wel grappig gevonden.
Leuk onschuldig vermaak die Schnappi.
Maar het idee an sich vind ik wel grappig gevonden.
Leuk onschuldig vermaak die Schnappi.
sjeezus die krokodil, met die hand
dat is nou een mooi voorbeeld van een ""doodsrol"" krokodillen bijten zich vast, en rollen dan om zo het vlees en andere delen eraf te scheuren..
die kerel is zn handje bijna kwijt..

dat is nou een mooi voorbeeld van een ""doodsrol"" krokodillen bijten zich vast, en rollen dan om zo het vlees en andere delen eraf te scheuren..
- Downhillbillie
Nog eentje gevonden... De duitse is eraf gehaald :"(
maar: www.gametop.nl/games/game.php?id=487 Prima!
Heerlijk, een beetje ouderwets en nutteloos geweld!
maar: www.gametop.nl/games/game.php?id=487 Prima!
Heerlijk, een beetje ouderwets en nutteloos geweld!

-
koekie schreef:
sjeezus die krokodil, met die hand![]()
inderdaad, walgelijk gezicht :P :P :P
Lars
en alweer z"n geweldig spel , m"n score was 29591 VERBETER DAT MAAR EENS
greets the devil
greets the devil