Re:werkstandaard
Moderator:Beheerders
yow mensen de eerste werkstandaard is ervandoor maar laat de moed niet zakken want ik heb nog een andere werkstandaard en die mag voor 60 euro weg hij is ook zo goed als nieuw en is ook zeer handig hieronder vind je een link van de werkstandaard dus kijk anders even
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=398706
hij mag dus voor 60 euro weg of doe een goed bod
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=398706
hij mag dus voor 60 euro weg of doe een goed bod
Hoe wordt de fiets in de standaard geklemd?
Als het klemmen van de fiets in de standaard gemakkelijk is ben ik bereid er 35 euro voor te betalen en kom ik hem ophalen.
Groeten,
Bjorn
p.s. pb me anders maar........is misschien makkelijker.
Als het klemmen van de fiets in de standaard gemakkelijk is ben ik bereid er 35 euro voor te betalen en kom ik hem ophalen.
Groeten,
Bjorn
p.s. pb me anders maar........is misschien makkelijker.
de fiets is makkelijk op te hangen je hangt hem aan het frame op het is een kwestie van frame in de klem en hendel overhalen en je fiets hangt goed stevig vast ik wil er wel 40 euro voor hebben omdat hij echt gewoon helemaal nieuw is maar daar komen we dan waarschijnlijk nog wel uit
Ik ga akkoord met 40 euro.
Bjorn
Bjorn
Het lijkt wel eBay ;D Wie biedt er meer? ;D
Grtz
Animine
Grtz
Animine
-
- Forumbeheerder
46
hoeveel minuten nog voor closure? ;D
hoeveel minuten nog voor closure? ;D
He!
First come first serve hier jongens!
Dus X-Ray mag em ophalen...
First come first serve hier jongens!
Dus X-Ray mag em ophalen...
waarschijnlijk verkocht voor 40 eurie sorry jongens X-Ray was inderdaad de eerste kan er ook niks aan doen ik heb ook nog een werkstandaard staan van taxc deze is wel een beetje gebruikt maar moet ook weg dus misschien dat jullie hier intresse in hebben nieuw was hij 100 euro dus voor ongeveer 60 euro mag hij weg hieronder een link naar de foto van de standaard http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=398706
Ziet er ook interessant uit. Zie ik het goed en zijn dat 2 vorkklemmen voor QR en 20mm.?
het zijn wel 2 klemmen maar ze zijn allebij voor OR het is er eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant
schopper de schop
svenneman schreef:
het zijn wel 2 klemmen maar ze zijn allebij voor OR het is er eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant
Spijtig, niet meer zo interessant dan.
Hoeveel is ie nu?
Bij Hopmans heb je voor €60 een nieuwe.
Bij Hopmans heb je voor €60 een nieuwe.
okey dan weet ik dat hij mag nu voor 50 euro weg of doe een goed overtuigend bod
kom op jongen doe eens een mooi bod hij werkt echt goed is een relaxt ding mensen
Ik heb interesse. Voor 35 euro wil ik je er met alle plezier vanaf helpen. Ik kom hem dan wel oppikken in Nootdorp ;D
voor 40 euro is hij van jou ;D
aangezien ik dan toch al flink onder de prijs ben gezakt die ik ervoor wou
aangezien ik dan toch al flink onder de prijs ben gezakt die ik ervoor wou
TOPPIE..!!!!
Dan zijn we er uit. Stuur me even je adres en je telefoonnummer. Kan via kok5@chello.nl Dan zorg ik dat jij er zo snel mogelijk van verlost wordt.
Dan zijn we er uit. Stuur me even je adres en je telefoonnummer. Kan via kok5@chello.nl Dan zorg ik dat jij er zo snel mogelijk van verlost wordt.
up....
waarom Up ?
hij is toch al verkocht. (als "k vorige berichten lees)
hij is toch al verkocht. (als "k vorige berichten lees)
hij is zo goed als verkocht maar misschien dat de persoon in kwestie hem wel niet op komt halen dus we merken het vanzelf
No worries. Hij wordt echt wel opgepikt.. ;D