Mooie pc Caramba.
Mijn Setup:
Ondanks dat ik een behoorlijke computerliefhebber ben en ik veel games speel en veel met cad werk bezig ben heb ik besloten in december 2003 een medion computer te kopen bij de mediamarkt. Ik weet het, het is fout dat geef ik toe maar feit is dat ik er eigenlijk helemaal geen spijt van heb ;D.
Medion/MSI Computerkast mATX
Intel PIV Northwood 3.06 GHz
MSI mATX Moederplankje met SIS 648FX Northbridge
2x Dane-Elec 512MB 3200
MSI Nvidia Geforce FX5700
Seagate 160GB Harddisc
Audigy 2 ZS Geluidskaart (weg met die onboard zooi

)
Pioneer DVR-106D DVD-Brander
Sony DVD Speler
Philips A5600 5.1 Surround (topper overigens)
Logitech MX500 Optische muis PS2 aangesloten (minder CPU belastend)
Cheap-ass toetsenbord
Iiyama Prolite E435S Black 17" TFT scherm 10ms
ADSL Planet Internet Standaard 6% discount
Gebruik het dus voornamelijk voor Zware games als Battlefied 1942/desertcombat0.8 mod, DTM2, Halflife2, Farcry, Typhoon Joint Operations en binnenkort natuurlijk Battlefield 2 :P. Maar ook veel internet waaronder msn (wie niet), Bittorrent, Grabit, Dirtypages, Fok, Tweakers natuurlijk enz enz. Verder heb ik een paar cad pakketten staan op mijn pc waaronder CATIA V5 R14, Solidworks2005, VIZ2005, Unigraphics NX1.0.
Ik heb ook een tijdje met een dual screen setup gewerkt maar dat is niet echt nodig en nu heb ik mijn oude tft"je verkocht aan een collega van mij.
Heb net een nieuw schermpje Prolite E435S van iiyama en wat een heerlijk scherm is dit dan. Perfect voor games en films.
Ik denk dat mijn grafische kaart er binnen niet al te lange tijd uitgaat en dat ik een Nvidia6800 kaart koop :P want ik denk dat Battlefield 2 rete moeilijk gaat met mijn FX5700. Maar ik wacht eerst ff af hoe de prijzen zich ontwikkelen van een X800 pro want die is ook wel aantrekkelijk. Als ik maar 1280x1024 kan spelen is alles goed.