Re:interesante mp3 link
Moderator:Beheerders
DP werkt hier niet aan mee, mark, dat wist jij ook
zane
zane
- @sph@ltdude
- Contacteer:
x
Zow die heb ik nog niet gezien en men zegt dat The Collective goed is dus nogmaals bedankt
Zow die heb ik nog niet gezien en men zegt dat The Collective goed is dus nogmaals bedankt

ssssst, mensen zelf laten zoeken, nu komt er waarschijnlijk een enorme download vraag een kan de server het nie aan
download die nummers van eleventeen maar, das goeie muziek, check limewire oof ff voor eleventeen daar heb je wss een grote aanbod!
zoek meteen ff naar the livid , als je toch bezig bent
zoek meteen ff naar the livid , als je toch bezig bent
Weet iemand misschien toevallig welke Codec je nodig heb voor the collective?
Ik heb als een Xvid en een DivX lopen downloaden..maar heb alleen maar geluid en geen beeld!
Tips?
Ik heb als een Xvid en een DivX lopen downloaden..maar heb alleen maar geluid en geen beeld!
Tips?
hier doet ie het prima hoor ook met Divx...
Bij mij deed hij het niet in media player 10.
Maar wel in divx player.
Maar wel in divx player.
Ook niet met DivX player :-[
raar hier doet ie het prima...
:-[
Welke versie DivX draai jij?
Welke versie DivX draai jij?
ik heb gewoon via de divx site een trail versie gedownload maar dan doet het gebrekig en blijft hij hangen na 1 a 2 min
kan hem ook niet branden met backin the saddle geen probleemen gehad
kan hem ook niet branden met backin the saddle geen probleemen gehad
Raar, bij mij draaid hij ook niet. Het is een xvid versie maar ik heb verdorie xvid al. Ik heb K-lite codec pack geinstalleerd. :"(
div X intikken in google, dan kom je op de officiele site,... daar moet je die gewone player downen, en dan werkt het, heb ook lang zitten sukkelen met codec packs en alternative windows media.
by the way : Elevenenteen is zalig !!
by the way : Elevenenteen is zalig !!
Damn! Ik zo"n beetje alle codecs gedownload die er zijn en er weer afgepleurd maar die divx player doet het eindelijk. (win2000 bak)
Ik gebruik media player classic en die werkt prima met the collective, had eerst ook al die problemen. Heb ff geen link maar is vast wel ergens te vinden.
Zo werkt ie wel!!
Toppie!
Bedankt!
Toppie!
Bedankt!
Gewoon op cd branden en in de dvd player ;D
Grtz
Animine
Grtz
Animine
Nou die mediaplayer classic 6482 kan hem niet openen hier. Zelfs BSplayer kan hem niet afspelen. Het is verdorrie gewoon een xvid

Al met RealPlayer geprobeerd? Die opent bij mij zowat alle avi files zonder al teveel codecs te moeten installeren.
grtz
Animine
grtz
Animine