hoe duur was jouw MTB?
Moderators:JJ, Beheerders
Hulp gevraagd! Ik ben een studente Sportmanagement en doe mijn afstudeeronderzoek over mountainbiken. Graag wil ik van zoveel mogelijk bikers weten wat hun fiets- en vakantiegedrag is. Dus ben je boven de 18 en wil je mij helpen met dit onderzoek, beantwoord dan de onderstaande vragen.
wil je meer info of heb je zin om meer vragen te beantwoorden laat het me weten!
fabienne_lansink@hotmail.com
wil je meer info of heb je zin om meer vragen te beantwoorden laat het me weten!
fabienne_lansink@hotmail.com
Re:hoe duur was jouw MTB?
Vragen? Ik zie maar 1 vraag

Vragen? Ik zie maar 1 vraag
ietske beter opletten bij het lezen ze zegt "onderstaande" vragen of je die zou willen beantwoorden hiermee ook weeral een beetje duidelijker gemaakt :-*
ietske beter opletten bij het lezen ze zegt "onderstaande" vragen of je die zou willen beantwoorden hiermee ook weeral een beetje duidelijker gemaakt :-*
Beste Fabienne,
Je vraag is moeilijk te beantwoorden voor de meesten hier, want:
- de meesten hebben meer dan 1 MTB,
- degene die het laatst gekocht is, is niet altijd de meest beredene,
- de duurste is niet altijd de meest gebruikte,
- de catalogusprijs is slechts zelden betaald,
- velen kunnen alleen smileys typen, geen keuzes maken,
- etc.. etc..
maar daar weet je vast wel een mouw aan te passen.
Je vraag is moeilijk te beantwoorden voor de meesten hier, want:
- de meesten hebben meer dan 1 MTB,
- degene die het laatst gekocht is, is niet altijd de meest beredene,
- de duurste is niet altijd de meest gebruikte,
- de catalogusprijs is slechts zelden betaald,
- etc.. etc..
maar daar weet je vast wel een mouw aan te passen.
-
Echt kansloos om hier antwoord op te geven.
Heb fietsen in alle categoriën.

Pino schreef:
En Pino vertreft wederom zichzelf ;D oh sorry voor de smiley....!!!!
-
- Forumbeheerder
Hey Fabienne,
Don"t get me wrong maar de wildgroei van vragen is niet erg productief.
Daarom ga ik deze hier alvast sluiten.
Like i said in een andere van je polls: verzamel al je vragen in een degelijke online survey en je gaat veel meer te weten komen.
Ik ben geen expert, maar heb op inet al veel interessante info gevonden over t opstellen van survey"s.
Eventueel stuur je mij of de andere moderators n mailtje om te zien hoe je t makkelijkst aan de nodige feedback geraakt.
Je kan dit bijvoorbeeld doen door op de knop rechts "meld dit aan de moderators" te klikken. In het textveld meld je dan maar waar je naartoe wil.
Cheers
BF
Don"t get me wrong maar de wildgroei van vragen is niet erg productief.
Daarom ga ik deze hier alvast sluiten.
Like i said in een andere van je polls: verzamel al je vragen in een degelijke online survey en je gaat veel meer te weten komen.
Ik ben geen expert, maar heb op inet al veel interessante info gevonden over t opstellen van survey"s.
Eventueel stuur je mij of de andere moderators n mailtje om te zien hoe je t makkelijkst aan de nodige feedback geraakt.
Je kan dit bijvoorbeeld doen door op de knop rechts "meld dit aan de moderators" te klikken. In het textveld meld je dan maar waar je naartoe wil.
Cheers
BF