VERKOCHT !!!
Moderator:Beheerders
complete set voor & achter , gebruikt sinds sept. 04 ( zo"n 500 km ) , worden geleverd met nieuwe remblokken , gevuld en ontlucht, monteren en klaar voor gebruik , nwpr : +- 375 € ... enkel ernstige biedingen aub ... eventueel samen met paar wielen
Re:MAGURA LOUISE 2004 (event. + wielen )
heb ook nog een ongebruikt setje Hutchinson Spider UST, Tubless 26 x 2.1" liggen
zie http://www.kapaza.be/detail/671185/
Re:MAGURA LOUISE 2004 (event. + wielen ) & banden !!
de remmen zijn van m"n broer , iemand enig idee wat de gebruikelijke prijzen zijn , of beter gezegd ... wat je nog kan vangen voor zo"n 2004 setje ?
wat zijn de specs van de wielen
naven
spaken + type
velgen
zitten er slagen butsen of dergelijke in?
Heb je een richtprijs?
naven
spaken + type
velgen
zitten er slagen butsen of dergelijke in?
Heb je een richtprijs?
goeie vraag ....
ze zaten in de Sunn Revolt , maar ben overgeschakeld op Mavic tubless ...
zal"t is moeten nakijken, maar de velgen lijken me Rigida DB of zoiets ( heb ze hier niet bij de hand ) , cassette en spaken weet ik zo niet , banden zijn Hutchinsons
voorwiel is prima , achteraan zit een klein deukje in , maar valt nog te gebruiken , of eventueel een nieuwe velg als je ze echt perfekt wil ..
prijs ??? no idea :P :P :P
ze zaten in de Sunn Revolt , maar ben overgeschakeld op Mavic tubless ...
zal"t is moeten nakijken, maar de velgen lijken me Rigida DB of zoiets ( heb ze hier niet bij de hand ) , cassette en spaken weet ik zo niet , banden zijn Hutchinsons
voorwiel is prima , achteraan zit een klein deukje in , maar valt nog te gebruiken , of eventueel een nieuwe velg als je ze echt perfekt wil ..
prijs ??? no idea :P :P :P
De naven, vind ik ook heel belangrijk!!!
Als je de wielen weer gezien hebt zou je dan de volledige specs(merk + type)
naven
velgen
spaken
kunnen mailen op lennart07@hotmail.com of via dit topic. Zitten de snelspanners er ook gewoon bij?
ik neem aan dat die cassette gebruikt is.... ik heb evt. alleen interesse in het setje wielen zonder cassette
Ik hoor het wel
Als je de wielen weer gezien hebt zou je dan de volledige specs(merk + type)
naven
velgen
spaken
kunnen mailen op lennart07@hotmail.com of via dit topic. Zitten de snelspanners er ook gewoon bij?
ik neem aan dat die cassette gebruikt is.... ik heb evt. alleen interesse in het setje wielen zonder cassette
Ik hoor het wel
morgen rij ik naar m"n ouders en zal ik"s kijken ... al heb ik er niet echt veel kaas van gegeten ...
cassette en snelspanners zijn erbij , en heb"t materiaal niet om hem te verwijderen , dus blijft ie erop ( zonder meerprijs ;D )
cassette en snelspanners zijn erbij , en heb"t materiaal niet om hem te verwijderen , dus blijft ie erop ( zonder meerprijs ;D )
ik heb ze nu bij me .. wat is het juist wat je wil weten omtrent de wielen ?
pigwin schreef:
ik heb ze nu bij me .. wat is het juist wat je wil weten omtrent de wielen ?
Naven, merk + type
Velgen, merk + type
Spaken, merk + type
De staat van de algehele wielen, slagen(hoogte, breedte), butsen. naven nog goed?
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
vervang dit "gebruikte" setje maar door nieuw , "k ga namelijk Shimano"s op mijn Cannondale zetten , en de Magura Louise"s gaan for sale !!!
btw L e n n a r T , je info komt eraan ..
de naven zijn van Sunn zelf , 6 gaats schijfbevestiging , inox spaken en Rigida DB velgen ...
achteraan zit een deukje , weet niet hoe ik hier een foto kan posten ... zal ik ze je anders doormailen ?
groeten
ik heb de foto"s in mijn advertentie op http://www.kapaza.be/detail/699072/ geplaatst !!!!
ok ... thanks
de volledige lijst met onderdelen komt eraan !!!!!
de volledige lijst met onderdelen komt eraan !!!!!