Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
Die saab, super mooi!!!
-
Ursaab
Sonett
Turbo
"Carlsson on the roof"

Sonett

Turbo

"Carlsson on the roof"

Sonnett had ik wel eens gepost volgens mij?
is die onderste nou Carlsson?
is die onderste nou Carlsson?
-
Yep! ....en "Erik Carlsson on the roof" is een beroemde/beruchte uitspraak. Ging gelukkig ook wel eens goed, vandaar die Monte Carlo titels.
Spelen in de sneeuw is altijd leuk...

Spelen in de sneeuw is altijd leuk...

-
Wuaw, die zwarte Oer-Saab is echt mooi. En zijn tijd ver vooruit. Doet me trouwens in de verte denken aan deze:
Cool he. Deze Tsjechische Tatra was destijds (jaren 30!!!!) onwaarschijnlijk geavanceerd. De vin achterop zit er overigens niet voor niks. De auto had de motor achterin en was erg snel voor die tijd (160kmh), waarbij de oudere versies zonder vin nogal instabiel werden
Groeten, Lars

Cool he. Deze Tsjechische Tatra was destijds (jaren 30!!!!) onwaarschijnlijk geavanceerd. De vin achterop zit er overigens niet voor niks. De auto had de motor achterin en was erg snel voor die tijd (160kmh), waarbij de oudere versies zonder vin nogal instabiel werden

Groeten, Lars
-
Tatra is zeker gaaf. Met de laatste zijn ze nog niet eens zo lang geleden gestopt. 613 heette hij ofzo, achtcylinder achterin. Jammer dat ze er mee gestopt zijn, ik vond het wel een excentrieke bak. Maar ja, echt goedkoop was hij niet en voor dat geld was er ondertussen ook echt wel wat geavanceerders te koop. De meesten verkiezen kennelijk iets geavanceerds boven iets excentrieks.
Voor zij die dat niet doen is er nog hoop; zij kunnen altijd nog terecht bij Bristol.
Voor zij die dat niet doen is er nog hoop; zij kunnen altijd nog terecht bij Bristol.
-
- Forumbeheerder
DE saab aller saabs is dan wel de Saunaab!
behold:

hoe scandinavisch kan iets zijn?
Hoe vet kan je tunen?
deze kerels hebben van een ouwe 900 gewoon een rijdende sauna gemaakt, inclusief grill voor de worstjes
http://mbjork.home.cern.ch/mbjork/gase/ ... b_test.htm
behold:

hoe scandinavisch kan iets zijn?
Hoe vet kan je tunen?
deze kerels hebben van een ouwe 900 gewoon een rijdende sauna gemaakt, inclusief grill voor de worstjes
http://mbjork.home.cern.ch/mbjork/gase/ ... b_test.htm
- Xircuit
- Contacteer:

Vette bakken die Saabs, heel lang gelden, had de pa van een "vriendje" van me ook de precies dezelde als op deze foto. Tis lang geleden, maar ik weet nog heel goed dat dat ding mokers snel was!
Je moet er van houden maar ik vind het prachtige auto"s!
Zeker mooi!
Nu weer ff wat anders:
Volvo 480 Turbo (also on my wish list)
P1800 (de voorvader, in zekere zin, van de 480)
Volvo 240 Turbo
(nu eerst maar eens m"n rijbewijs halen) :-X
Nu weer ff wat anders:
Volvo 480 Turbo (also on my wish list)

P1800 (de voorvader, in zekere zin, van de 480)

Volvo 240 Turbo

(nu eerst maar eens m"n rijbewijs halen) :-X
-
Zag vanmiddag nog een 780 bij groothandel in snapringetjes, imbusbouten etc. hier in de stad. Gedeeltelijk gebouwd bij Bertone. Interieur met ook wat Italiaanse flair. PRV v6 met niet al te veel pk"s, maar wie echt geld heeft heeft nooit haast....en geld moest je zeker hebben, want je moest er eind tachtiger jaren zo"n 156 mille voor betalen. Duurder als een SL of XJS dus. Destijds ook voor dat geld te koop: Thema 8.32 ! 8cyl 32 kleppen Ferrari motor, leuk spoilertje dat boven een bepaalde snelheid omhoog kwam - was toen echt wel bon ton. Verder een hele decente auto, met een prachtig interieur.
Chopped 300C by Westcoast Customs :P :P. Geil man.

chrysler 300C vind ik 1 van de mooiste auto"s van het moment zeker de touring! en hij rijd ook nog eens super heerlijk !
Kijk, men neme een doodgewone Scion, en doen er dit mee:
P.I.M.P. XL
Who needs a back seat anyways?
Deurtje dicht
Deurtje open
En hatseflats...
Bring the DJ!

P.I.M.P. XL
Who needs a back seat anyways?

Deurtje dicht

Deurtje open

En hatseflats...

Bring the DJ!
HAHAHA, vettig.
Verder vrij useless zo"n auto vol met speakers en TV"s, IMHO. "t ziet er leuk uit, maar waar laat je je boodschappen??
Verder vrij useless zo"n auto vol met speakers en TV"s, IMHO. "t ziet er leuk uit, maar waar laat je je boodschappen??
Doh!!
Daar heb je je 300c Chop top voor..
Daar heb je je 300c Chop top voor..
-
KoeniE schreef:
chrysler 300C vind ik 1 van de mooiste auto"s van het moment zeker de touring! en hij rijd ook nog eens super heerlijk !
Laat de jongens van Topgear dat laatste maar niet horen, die vermoorden je levend...

Groet, Lars
De Lars Cuevas schreef:
Laat de jongens van Topgear dat laatste maar niet horen, die vermoorden je levend...![]()
Allles wat niet engels en niet Aston Martin is, is volgens hun slecht. Wel een leuk programma...
- Xircuit
- Contacteer:
Nou, ik zou zon 300C nooit kopen, best leuk en aardig maar voor dat geld is er echt wel iets beters op de markt. Opzich vind ik "m wel mooi, als sedan dan.
Ene, Anston Martin is ook het beste, wat wil je nog meer?
Ene, Anston Martin is ook het beste, wat wil je nog meer?
Nou, de 300C is juist goedkoper dan z"n concurrenten dacht ik (bron: TopGear en Autoweek). Hij ziet er cool uit iigv.
Ook leuk: C4 VTS 180 (177 PK"s)
Ook leuk: C4 VTS 180 (177 PK"s)

In vervolg van de SUV discussie...
De audi SUV, bad quality picture...
En wat een beetje photoshop dan niet kan doen...
Naam: Audi Q7...
Opgeblazen A6 op wat hogere pootjes?
De audi SUV, bad quality picture...

En wat een beetje photoshop dan niet kan doen...

Naam: Audi Q7...
Opgeblazen A6 op wat hogere pootjes?
-
Had liever gezien dat Audi voor de Avantismo ging. 
De Q7 overigens op een moment dat de SUV markt al wat verzadigder begint te geraken en de stationwagon een revival maakt.
Was imagotechnisch denk ook een betere keuze geweest. Toyota legt zelfs bij op zijn Prius om zich een groen jasje aan te kunnen meten. De wet vd remmende voorsprong gaat dus toch ff niet op voor Toyota; dit ten ongenoegen van anderen die dit nu ook in beginnen te zien.

De Q7 overigens op een moment dat de SUV markt al wat verzadigder begint te geraken en de stationwagon een revival maakt.
Was imagotechnisch denk ook een betere keuze geweest. Toyota legt zelfs bij op zijn Prius om zich een groen jasje aan te kunnen meten. De wet vd remmende voorsprong gaat dus toch ff niet op voor Toyota; dit ten ongenoegen van anderen die dit nu ook in beginnen te zien.
- Xircuit
- Contacteer:
ach, die audi... neem gewoon een Hummer:
Ook leverbaar als Porsche Cayenne Túrbo!

Ook leverbaar als Porsche Cayenne Túrbo!
HAHAHA, leuk voor als je echt niets beters meer kan doen met je geld :P
Opel is trouwens ook goed op weg om weer eens iets leuks te maken. Voorlopig nog concept voor de nieuwe Astra OPC. Astra HPC, 240 PK!
Opel is trouwens ook goed op weg om weer eens iets leuks te maken. Voorlopig nog concept voor de nieuwe Astra OPC. Astra HPC, 240 PK!

- Xircuit
- Contacteer:
Dat is inderdaad het concept, maar nu vers van de pers, de officieel foto"s*:
Iets minder bruut als het concept maar zekers niet onaardig.... en dat doet me toch pijn om te zeggen, een Opel die niet "onaardig" is.
* officiele foto"s? lijken wel Shops, maar ze zijn vanuit Opel.

Iets minder bruut als het concept maar zekers niet onaardig.... en dat doet me toch pijn om te zeggen, een Opel die niet "onaardig" is.
* officiele foto"s? lijken wel Shops, maar ze zijn vanuit Opel.
Het is en blijft een Kadett.