Re:Mijn B1 Torix!
Moderators:JJ, Beheerders
-
... SLUIT DEZE TOPIC AUB
-
Kewle bike ;D

-
cool
ga je nog andere vork kopen :P ?

ga je nog andere vork kopen :P ?
fyn dat hij in ieder geval dierbaar is
die lx set is een begin van een verbouw actie?

TorixDewd schreef:
Ik ga binnenkort ee Cube kopen.. hehe.. ik hou deze als reserve.. ik was van plan deze te herbouwen.. maar dacht toch zo van.. als je bijna 400€ hebt.. nog ff doorsparen en je hebt een fiets met alles erop en eraan.. ik zit op de helftmet een verjaardag eraankomend.. dus dat zit goe
![]()
Misschien een tip: verkoop eerst deze bike voordat je die cube (of wat anders, je hebt dan weer wat meer geld) gaat kopen.
Je hebt dan nml. 2 fietsen voor hetzelfde doeleinde, en dan rij je toch liever op die cube dan op de B1.
Als je dan deze zou verkopen, zou je mss een bike van 1000 euro kunnen veroorloven ofzo?
TorixDewd schreef:
[w3lab schreef:
fyn dat hij in ieder geval dierbaar is![]()
Ik ga binnenkort ee Cube kopen.. hehe.. ik hou deze als reserve.. ik was van plan deze te herbouwen.. maar dacht toch zo van.. als je bijna 400€ hebt.. nog ff doorsparen en je hebt een fiets met alles erop en eraan.. ik zit op de helftmet een verjaardag eraankomend.. dus dat zit goe
![]()
zat die LX er al standaard op dan? of heb je die wel al gekocht?
-
[quote="D"n Helle"]
[
Misschien een tip: verkoop eerst deze bike voordat je die cube (of wat anders, je hebt dan weer wat meer geld) gaat kopen.
Je hebt dan nml. 2 fietsen voor hetzelfde doeleinde, en dan rij je toch liever op die cube dan op de B1.
Als je dan deze zou verkopen, zou je mss een bike van 1000 euro kunnen veroorloven ofzo?
[/quote]
Hij spaart niet 1000 euro maar hij spaart +- 1700 euro
hij heeft al 400 ofzoiets...
[
TorixDewd schreef:
![]()
[/quote]
Hij spaart niet 1000 euro maar hij spaart +- 1700 euro

DragonZzZ schreef:
Hij spaart niet 1000 euro maar hij spaart +- 1700 eurohij heeft al 400 ofzoiets...
Boeiend? Het ging meer om het idee dat ie dan beter zijn b1 kan verkopen...
DragonZzZ schreef:
Hij spaart niet 1000 euro maar hij spaart +- 1700 eurohij heeft al 400 ofzoiets...
Toe maar, dat schiet al lekker op, ik zou me meer zorgen maken om de framemaat bij de volgende aankoop...
Erikje
-
[quote="D"n Helle"]
[
[/quote]
Sorry hoor
[
DragonZzZ schreef:
[/quote]
Sorry hoor

TorixDewd schreef:
[Erikje schreef:
[DragonZzZ schreef:
Toe maar, dat schiet al lekker op, ik zou me meer zorgen maken om de framemaat bij de volgende aankoop...
Erikje
frame maat voor de volgende aankoop wordt weer 19".. past perfect voor mij.. ik hou er wel van om voorover op me fiets te leunen..
precies jah

dussssss©
TorixDewd schreef:
wat vinden jullie er van?
Mooie boom!
het grazon is ook wel mooi aangelegt....
-
BOSS schreef:
[TorixDewd schreef:
[Erikje schreef:
[
Erikje
frame maat voor de volgende aankoop wordt weer 19".. past perfect voor mij.. ik hou er wel van om voorover op me fiets te leunen..
precies jah![]()
dussssss©
Dus wat eigenlijk? ::)
-
En "aangelegt" hoort met een d: aangelegd.

Ik neem aan dat jij niet al te lang op school hebt gezeten.

Ik neem aan dat jij niet al te lang op school hebt gezeten.
nooit gehoord van dyslecie(of hoe je het ook schrijft)

Freeridin Dragon schreef:
[BOSS schreef:
[TorixDewd schreef:
[
precies jah![]()
dussssss©
Dus wat eigenlijk? ::)
Als dat zadel voor zijn beenlengte op de goede hoogte staat, is dat frame TE Groot!!!!!
Maar goed als hij het allemaal prima vind en zo stronteigenwijs is om goedbedoelde adviezen in de wind te slaan.......prima hoor. Dan gaat hij toch lekker op een 19" fietsen met alle nadelen erbij.
Dat....
dussssss©
neej het is ook dat je niet kan zien hoe je woorden schrijft en veel spel fouten maakt het is niet alleen woord blindheid zoals vele denken....
ImprezaDewd schreef:
[Faxmulder schreef:
[TorixDewd schreef:
wat vinden jullie er van?
Mooie boom!
Haha.. grappig.. Lachen met Fax.. Wanneer ga je solliciteren voor deurkruk? die geeft tenminste iedereen nog een hand![]()
De topic geeft duidelijk aan dat het om mn B1 ging.. dus doe ff niet zo lollig of post gewoon niet.. stelletje kinderen
Sorry hoor maar als jij hier je fiets neerzet moet je ook kritiek kunnen ontvangen. En ik wist niet positiefs over je fiets neer te zetten en vond t wel een mooie boom ;D
Maar als ik hier al dat moois zie (turners, sc, specialized s works enduro"s, rocky mountains etc etc) moet je nier raar opkijken dat ik niet op of om kijk naar een B1 torix ;D
[lol mode] it seems to be a bike from canadian tire
wink wink ;D ;D [/lol mode]

-
- Contacteer:
geweldige fiets
bijna even mooi als mijn pimpin" le toy

Als ie je dierbaar is moet je hem houden, kan je een hoop lol mee beleven. Heb zelf een Cannondale M400 uit "98 gehouden en ben die langzaam aan gaan ombouwen.
Leerzaam en leuk. Ondertussen zit er een bijna complete XT groep op, een Judy vork enz.
Slaat nergens op maar is wel leuk!!
Leerzaam en leuk. Ondertussen zit er een bijna complete XT groep op, een Judy vork enz.
Slaat nergens op maar is wel leuk!!
pinoisgeel schreef:
geweldige fietsbijna even mooi als mijn pimpin" le toy
dude denk dat deze mooier is hoor :-X
-
GT dude schreef:
[lol mode] it seems to be a bike from canadian tire![]()
wink wink ;D ;D [/lol mode]
Jij pinkbiker ;D
vette bike! Als je XC rijdt natuurlijk.
Maar idd Pinois, Die Torix is bijna net zo vet als de 24"s die rondrijden !
ps: die barends zijn echt superpimp!!!
Maar idd Pinois, Die Torix is bijna net zo vet als de 24"s die rondrijden !
ps: die barends zijn echt superpimp!!!