Re:Ow yeah baby...
Moderator:Beheerders
eej lang geleden, ik dacht al dat je gestopt was met biken, mooi machien!
Heb onder tussen ook nieuwe DH bak gekocht maar dan een maatje groter dan men vorige. tot ...
Heb onder tussen ook nieuwe DH bak gekocht maar dan een maatje groter dan men vorige. tot ...
Tot een van de volgende, ondertussen helemaal gesetteld in Berchem, auto heb ik, nu mijn rijbewijs nog ;D (voorlopig rijbewijs een van de dagen ophalen so beware!).
Dit jaar indien mijn werk het toe laat, flink aantal weekends naar Dh gebieden hopelijk. Vanmorgen appartement gereserveerd in Morzine voor eind augustus
Grtz
Animine
Dit jaar indien mijn werk het toe laat, flink aantal weekends naar Dh gebieden hopelijk. Vanmorgen appartement gereserveerd in Morzine voor eind augustus

Grtz
Animine
-
Hè bah een DHR
Ziet er super uit!

Ziet er super uit!
-
ik heb het allang gezien hier komen dikke vlieg foto"d van
.
verder dikke bike..............
ik krijg alweer zin in de zomer.
Groetjes Bertus

verder dikke bike..............
ik krijg alweer zin in de zomer.
Groetjes Bertus
-
- Forumbeheerder
Dp wordt echt wel het knokke van de bike-sites
zoveel moois bijeen. Tijd voor een meeting. Turners, Intenses, Yetis, old-timertjes, santa cruzers, Foezen, BeOnes, Nicolais.......
lekker stuk!
zoveel moois bijeen. Tijd voor een meeting. Turners, Intenses, Yetis, old-timertjes, santa cruzers, Foezen, BeOnes, Nicolais.......
lekker stuk!
Tering.
En ik maar denken dat mijn Turnertje al mooi was.... Niet normaal.
En ik maar denken dat mijn Turnertje al mooi was.... Niet normaal.

- Xircuit
- Contacteer:
rrrr....! Echt lekker ding!
Vandaag m"n Middleburn RS7 cranks besteld, in het zwart (464 gram incl spider *weightweenie mode*) ;D , die komen als het goed is maandag aan samen met de Goodridge leidingen ;D
Als het goed is zijn misschien deze week of volgende week m"n pedalen er en dan kan ie gewogen worden...
Grtz
Animine
Als het goed is zijn misschien deze week of volgende week m"n pedalen er en dan kan ie gewogen worden...
Grtz
Animine
nog een vraagje: die romic crown met geintegreerde stem is die verstelbaar?
of is die vast 50 mm?
alvast bedankt
of is die vast 50 mm?
alvast bedankt
vast, je kan wel een andere stem kopen van 65mm d8 ik
Ik ben op zoek naar één instelbaar van 0 tot 50 mm.
en het moet een dropcrown zijn...
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Inderdaad Romic stem is niet verstelbaar...
Voor welke vork zoek je zo"n stem??
grtz
Animine
Voor welke vork zoek je zo"n stem??
grtz
Animine
Rock Shox Boxxer team.
orgineel is het een race, maar heb hem in Les Gets tijdens het WK voor een prikje kunnen laten upgraden tot een team.
orgineel is het een race, maar heb hem in Les Gets tijdens het WK voor een prikje kunnen laten upgraden tot een team.

Romic kroon en stem zijn echt wel een aanrader, zelden zo"n mooi stukje alu gezien.
Wel kostelijk in aankoopprijs, maar je krijgt waar voor je geld en met die 50mm zit je al redelijk kort. Anders als je msn hebt, maak ik wel wat detailfotos als je wil en stuur ik je die door.
grtz
Animine
Wel kostelijk in aankoopprijs, maar je krijgt waar voor je geld en met die 50mm zit je al redelijk kort. Anders als je msn hebt, maak ik wel wat detailfotos als je wil en stuur ik je die door.
grtz
Animine
Als je interesse hebt in een romic clamp met stem... ik heb er eentje thuis die ik verkoop... Moet je er wel de vork ook bij nemen. Boxxer 03 worldcup, tftuned...
Hij staat op ebay:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
Hij staat op ebay:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
pie schreef:
Ik ben op zoek naar één instelbaar van 0 tot 50 mm.
alvast bedankt.
BETD maakt ook een dropkroon voor boxxer vorken. Kost 130 pond (ongeveer 188 euro) en heeft volgens mij een kortere stem dan de Romic kroon. Die van BETD is niet verstelbaar maar wel korter.
Hier is meer info te vinden over de Double clamp 2" Boxxer Stoke
http://www.betd.co.uk/acatalog/BETD_SHO ... es_10.html

Grtz
Animine
-
chill biki
Afgelopen weekend een uurtje gaan interval trainen op men DHR. Mama mia!! Ten eerste trekt dat ding veel sneller op (nee dat ligt niet aan mijn conditie, want die is absoluut nul!). Wendbaarder... aim, point & turn, geweldig!! Licht gewicht... vroeger als ik met men bighit jumpte dan moest ik men stuur iets optrekken, als ik dat nu doe, dan staat de DHR gelijk verticaal!
Als men cranks en andere goodies binnen zijn deze week, zal ik hem eens wegen en dan een van de komende weekends beter spanken
grtz
Animine
Als men cranks en andere goodies binnen zijn deze week, zal ik hem eens wegen en dan een van de komende weekends beter spanken

grtz
Animine
Mooie bike !!
Nu nog leren fietsen , en het kan nog wat worden !! ;D
:P :-*
Hopelijk krijg ik je bike es te zien , met een van de Belgische DH-cups .
Greetz,
-camou-
Nu nog leren fietsen , en het kan nog wat worden !! ;D

Hopelijk krijg ik je bike es te zien , met een van de Belgische DH-cups .
Greetz,
-camou-
Man wat een gave bak.
Volgens mij ga je daar nog fijne uren DH op beleven.
MvG Spike
Volgens mij ga je daar nog fijne uren DH op beleven.
MvG Spike
Gisteren cranks & nieuwe rubbers gemonteerd, enkel de Goodridge leidingen er nog op.
grtz
Animine
grtz
Animine
Waar heb je het frame vandaan gehaalt? Vindt geen internetshop die hem verkoopt!
Ik vind het echt wel een vet frame en was gewoon is geintresseert in de prijs ervan vandaar dat ik gaan zoeken was op internetshops hier in europa, maar vindt dus ook gene prijs.
Ik vind het echt wel een vet frame en was gewoon is geintresseert in de prijs ervan vandaar dat ik gaan zoeken was op internetshops hier in europa, maar vindt dus ook gene prijs.
Ik heb hem tweedehands gekocht van een Amerikaan via de site van Ridemonkey. Gewoon laten overkomen per fedex. Frame kost nieuw bij Go Ride in de VS dacht ik $ 2195. Ik zal straks eens kijken wie de frames in Europe importeert.
grtz
Animine
grtz
Animine
-
Mountainbikes.net had DHR"s voor een 2000 euro meen ik. Prijs hier ligt meestal op een 2400 euro.
Hier is de link van internationale distributeurs van Turner
http://www.turnerbikes.com/distrib.html
grtz
Animine
http://www.turnerbikes.com/distrib.html
grtz
Animine