Hallo alllemaal, ik ben nieuw hier, Ik ben al sinds 1982 aangestoken door het ATB virus,door mijn werk als directiechauffeur is deze mooie hobby helemaal verwatert,maar ga er weer aan beginnen, dit komt omdat ze de laatste maand van 2004 mijn GT Lts 2000 hebben gejat, nu heb ik van het verzekeringsgeld een goedkope cycletool weapon gekocht,op ebay voor 999 euries bij een duitse fietsenmaker.
Er zit een grappige onbekende elastomeer , spiraleveren luchtgedempte zoom gordo 1100 in, het frame is wel ok zit een goedkope dnm demper in,en er zitten hayes remmetjes op met 208 schijven truvativ hussefeld crank met kettingspanner een paar onbekende velgen met no name naven die me wel erg aan hussefeld naven doen denken, xt deraileurtje en Deore schakelhendel.
Nu heb ik in de U.S op e Bay een leuk dik KHS Fetish DH 50 frame gekocht voor 280 euri met romic achterdemper,en ga als deze Cycletool echt niks is allles op die KHS zetten, ik was vandag bij Mammoet , daar hadden ze een mooie 2002 shiver dc liggen voor een leuke prijs 699euries, dus misschien dat die het wel word .........
Ik ga van die KHS wel een freeride achtig iets maken zodat ik ook gewoon een beetje heuvelop kan fietsen...
Ik ben 6 keer op het Bike festival in riva geweest en erg gek op en alles wat met freeride, downhill etc te maken heeft heb ook jaar of 5 geleden leuk een dagje mogen downhillen met een KNWU DH clinic in chaudfontaine,was erg leuk met bas de bever en nog een paar van die mafketels.......
Heb ook met Greg Herbold dagje gefietst in de italiaanse dolomiten, je mag me dus best een freak noemen......Oh ja mijn inlognaam is Gran torino das mijn andere hobby, hier ff linkje naar mijn schatje: http://groups.msn.com/TheFordTorinoClub ... orino.msnw
Oh ja de naam is Klaas en ik ben tja alweer 40......