met : [glow=red,2,300]IK REM NIET VOOR TASJESDIEVEN[/glow] gevonden ?
heb er wel interesse in....

Moderator:Beheerders
Loeky schreef:
Mijn pa bakt in een XC90 (blauw) rond...gaan we ook mee naar de ardennen![]()
Mathijs schreef:
Jongens, wat een gezeik over wie z"n vader de dikste bak heeft.
Maak dan ff een topic: "De auto van de vader van de biker" ofzo. Who gives a fuck. Ga biken.
RC is ook wel leuk, maar het blijft speelgoed :P.
Net in nieuw A3 Sportsback gereden, lekkere bak.
Lynx schreef:
[Loeky schreef:
Mijn pa bakt in een XC90 (blauw) rond...gaan we ook mee naar de ardennen![]()
Zeg tegen je Pa dat ie met zijn yuppenbak wegblijft uit de Belgische Ardennen.
We hebben zowieso al genoeg SUV-yuppies die joyrider komen spelen in onze Ardennen.
Ga in Friesland wat in het zeewater crossen ofzo.
Loeky schreef:
dude, heb ik gezegd dat hij ermee joyride ??? We gaan ermee naar de ardennen OM TE FIETSEN en dus zetten we de auto gewoon op een parkeerplaats neer...Ik zie niet in wat daar mis mee is. Er zijn ook altijd lui die wat te zeiken hebben...![]()
Mathijs schreef:
De pike"s peak. Jammer dat het voorlopig blijft bij een concept. Er komt eerst een nieuw Allroad op basis van de nieuwe A6.
Je hebt gelijk HUGO©......maar dit is het Dirty Pages Café.......remember.HUGO© schreef: Weer een typisch voorbeeld waarom de sfeer helemaal naar zen gootje gaat hier op dp.
Er is altijd weer een stumperd/kaffer/hufter die een of andere kutopmerking maakt en het altijd weer nodig vind zijn mening in mensen hun strot te rammen.
KAP DAAR NU IS MEE. >:(
Lynx schreef:
Aha op de parking.... dan begrijp ik ook in 1 keer waarom je een SUV nodig hebt. ::)
Mathijs schreef:
Maak dan ff een topic: "De auto van de vader van de biker" ofzo. Who gives a fuck. Ga biken.
Mathijs schreef:
Zane! schreef:
[Mathijs schreef:
stomme mee blaat ass... hoe vaak heb jij hier en op mtb wel niet gepost dat jullie een engelse antieke roestbak hebben...
zane
Elevation12,000 schreef:
Behalve financiële rijkdom is er natuurlijk ook nog altijd zoiets als geestelijke rijkdom.