wiel spaken
Moderator:Beheerders
wie weet er een leuk (goedkoop) adresje om wielen te laten vlechten in rotterdam? velgen en naven heb ik.
of raad iemand mij aan om het zelf te doen?
of raad iemand mij aan om het zelf te doen?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:wiel spaken
In Amersfoort ben ik je man, Rotterdam wordt lastig ..
Zelf maken is leuk, maar als het geen probeersel is dan zou ik ze laten bouwen..
JJ
Zelf maken is leuk, maar als het geen probeersel is dan zou ik ze laten bouwen..
JJ
Als je er geen probleem mee hebt om je naven en velgen naar Antwerpen (België) op te sturen, kan ik je wielen voor je maken. Mail me ...
JJ schreef:
JJ
Zou je mij een mail kunnen sturen met je prijs voor het vervangen van een voornaaf? Dus eerst de oude naaf eruit spaken (of kan ik dat zelf ook wel?) en daarna een nieuwe erin?
nogmeerzooi@yahoo.com
Bedankt!
Ik wil me niet moeien maar zijn er in rotterdam nog geen fietsenmakers uitgevonden ?

Anders ga je naar www.bike2build.nl ofzo? Dat is in vlaardingen, daar zit je zo. Of ze goedkoop zijn weet ik niet. ;D
-
Newbie schreef:
[JJ schreef:
JJ
Zou je mij een mail kunnen sturen met je prijs voor het vervangen van een voornaaf? Dus eerst de oude naaf eruit spaken (of kan ik dat zelf ook wel?) en daarna een nieuwe erin?
nogmeerzooi@yahoo.com
Bedankt!
een wiel bouwen zal +- 50 eu kosten (als je geen aparte spaken neemt)
uurloon +prijs van de spaken
zal niet veel schelen per LBS