Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Gebruikersavatar
Xircuit
Berichten:3504
Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Xircuit » vr jan 14, 2005 2:16 pm

Wat nou Enzo?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twinturbo 7.0 V8
750 pk
0-100: 2.8
Top: De teller stop bij 390...!

En tijdens deze hamsterweken voor slechts $555.000!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » vr jan 14, 2005 2:32 pm

Enzo
Afbeelding

Mustang
Afbeelding

Dodge
Afbeelding

Lambo
Afbeelding

SALEEN
Afbeelding


Gebruikersavatar
Pimiento
Berichten:1276
Lid geworden op:do okt 24, 2002 7:57 pm
Locatie:Duiven

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Pimiento » vr jan 14, 2005 2:46 pm

Pimiento schreef:
Waarschijnlijk een Ford Ltd uit de eind 70er jaren:

Afbeelding



Afbeelding


Nou ja, whats the bloody difference...maar je hebt gelijk! :)

Ik ga weer ff HAAAAAAMSTERUUUUUUUUUUUH!!!!! voor die Saleen (bonuskaart niet vergeten ;D)

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » vr jan 14, 2005 2:52 pm

Ohw vergeten!

De Ascari (iets minder van caliber maar wel de wereldpremiere)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Xircuit
Berichten:3504
Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Xircuit » vr jan 14, 2005 3:01 pm

Ik vind die ascari"s een beetje kansloos, het is niet bijzonder snel, hij is niet bijzonder mooi en heeft niet echt dingen waardoor hij zich onderscheidend maakt. Alles leuk en aardig, maar weer z"on typisch gevalletje van een Miljonair die een autofabriekje begint om een "jongensdroom" waar te maken.


Sir Gonz Lays
Berichten:1104
Lid geworden op:di jun 03, 2003 3:30 pm
Locatie:DH

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sir Gonz Lays » za jan 15, 2005 1:26 am

hier heb ik net in gereden...

rijdt best lekker zon v8..

Afbeelding

Sir Gonz Lays
Berichten:1104
Lid geworden op:di jun 03, 2003 3:30 pm
Locatie:DH

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sir Gonz Lays » za jan 15, 2005 1:35 am

en deze twee weken geleden:

Afbeelding

ik ben geen pooier....

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » za jan 15, 2005 10:52 am

Ik neem aan dat het een XKR is??

Rijd idd best lekker.. Maar is wel erg zwaar...Rechtuit gaat ie als de brandweer.. Maar als er dan een bocht aan komt..

aab
Berichten:3109
Lid geworden op:di jul 10, 2001 4:50 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door aab » za jan 15, 2005 4:42 pm

Sir Gonz Lays.. schreef:
ik ben geen pooier....

en marocaan dan?

Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » za jan 15, 2005 7:57 pm

ooit een marokkaan in een Jag zien rijden?? (geen discriminatie ofzo, ik constateer alleen feiten)
Die rijden alleen Mercedes, Audi, VW en BMW

CULT!!! FORD RS 1800
Afbeelding

HUGO©
Berichten:254
Lid geworden op:wo dec 31, 2003 1:06 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door HUGO© » za jan 15, 2005 8:28 pm

XKR lekker rijden???ik moest een paar dagen op de XKR van me buurman passen. Die achteruit inparkeren is tamelijk lastig, het zicht achteruit is gewoon kut. Dit geld ook voor de cabine die kansloos krap is in vergelijking met het gehele formaat van de wagen.

Doe mij maar een Porsche 911 4S uit 1997. deze heb me pa gehad en die reed echt zalig. Ik heb laatst nog in de 1997 4s van een vriend gereden. en door die 4wd is dagen heel wat meer vergevens gezind. en die luchtgekoelde boxer :o hmmmz zalig , daar ruil ik mijn 2.4 liter 5 cilinder V70R zonder denken voor in.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
die van ons zag er hetzelfde uit als de blauwe, ook met de turbo wielen


cheers,
H

Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » za jan 15, 2005 9:36 pm

Alleen gaan je bikes zo moeilijk meer in/op een porsche.

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » zo jan 16, 2005 2:20 pm

Kleinigheidje wat ik best zou kunnen accepteren ;D

Gebruikersavatar
Het TUIG
Berichten:2812
Lid geworden op:zo okt 12, 2003 10:12 pm
Locatie:Almere
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Het TUIG » zo jan 16, 2005 3:38 pm

Je hebt van Thule een dakdrager voor Porsche. ;)
En op sommige modelen van Porsche kan een trekhaak!(ik weet het: :"()
Op mijn F-40 kan ik ook gewoon mijn fiets meenemen,dus waarom zou dat op een 911 niet kunnen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sven
Berichten:7658
Lid geworden op:wo mei 15, 2002 7:57 pm
Locatie:Sittard

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sven » zo jan 16, 2005 6:26 pm

WAAAAAN-ZIN!!!

Saleen S7 Turrrrrrbo... 0-100 in 2,8 seconden.... dat is, dat is, dat is niks... Dat is supah weinig... ;)
Saleen sprak in 2002 tot de verbeelding met de supersnelle S7. Door sterker wordende concurrentie spreekt Saleen nu weer tot de verbeelding met een vernieuwde S7 Twin Turbo. Zijn DNA: 750 pk, 949 Nm en 0-100 km/h in 2,8 seconden!

In 2002 ging de Saleen S7 in productie. Op dat moment was het de enige productieauto in de Verenigde Staten met meer dan 500 pk. De auto ging daarom ook te boek als de snelste Amerikaanse productieauto ter wereld. In de laatste drie jaar werd de concurrentie in de vorm van onder meer Ferrari, Lamborghini, Mercedes en Porsche steeds krachtiger en doorbraken ook zij die 500 pk grens. Maar Saleen slaat terug, en hoe!

Meer downforce noodzakelijk
De Amerikanen hebben veel aangepast om de S7 krachtiger, sneller en vooral ook aërodynamischer te maken. Dat laatste is bewerkstelligt door aanpassing van de voor- en achterspoiler. De onderkant van de auto is nagenoeg geheel vlak en dat betekent dat er heel veel downforce nodig is om de S7 aan de grond te houden. Om meer downforce te creëren zijn niet alleen de spoilers aangepast maar zakt de auto ook een stukje door de z´n veren wanneer je boven de 160 km/h komt.

0-100 in 2,8 seconden!
De nieuwe V8 is geheel van aluminium en heeft een slagvolume van 7.0 liter. Er zijn zeer hoogwaardige materialen waaronder titanium, aluminium en carbon gebruikt in de onderdelen. Het uitlaatsysteem is geheel van roestvrijstaal. Voor voldoende zuurstof is een luchtinlaat op het dak gemonteerd. Nu komt natuurlijk de belangrijkste vraag naar boven ´wat is het resultaat?´. De motor leverde een vermogen van 550 pk en een koppel van 712 Nm. Na de vele aanpassingen is Saleen erin geslaagd om 750 pk en 949 Nm uit het blok te halen. Dat resulteert in een indrukwekkende acceleratie van 0-100 km/h in slechts 2,8 seconden. Een kwart mijl is voor de Saleen S7 in 10,7 seconden een feit. De topsnelheid is nog niet bekend gemaakt maar deze zal dik over de 350 km/h liggen.

Snelste sportauto ter wereld...
Saleen laat weten dat men hiermee (bijna) alle andere sportauto´s weer achter zich laat. De Ferrari Enzo, McLaren F1, Koenigsegg CC of Lamborghini Murciélago zijn geen van allen snel genoeg om de S7 bij te benen. Alleen de Bugatti EB 16/4 Veyron maakt nog kans wanneer deze volgend jaar in productie gaat.


Enough chatting, Pictures:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Goed. Ik ben sprakeloos.

Gebruikersavatar
koekie
Berichten:961
Lid geworden op:wo jul 21, 2004 9:03 pm
Locatie:Rotterdam

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door koekie » zo jan 16, 2005 6:38 pm

wauw..
eindelijk een soort groep C auto voor op de straat.
maar toch, een porsche 962 is ook niet verkeerd :P
die liepen uiteindelijk 400 km/u op t rechte stuk van Mulsanne in Le mans, eind jaren 80

(on-board filmpje van de auto toendertijd op Le Mans)
http://www.lad.lv/~martini/porsche/Vide ... ns-956.mov

hier, zoals gereden door oa Jacky Ickx, en Derreck Bell
Afbeelding

achterkantje, van een straatmodel (let op de ingesneden slicks :P)
Afbeelding


Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » zo jan 16, 2005 6:38 pm

Gelukkig had Roel die nog niet gepost op de vorige pagina!!

maar ik vergeef je!! Onwijs vette bak!!!

Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » zo jan 16, 2005 6:39 pm

Mwa,

Bowler Wildcat, licht, V8, 4x4 en Engels. (kan haast niet beter)
Afbeelding

aab
Berichten:3109
Lid geworden op:di jul 10, 2001 4:50 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door aab » zo jan 16, 2005 7:47 pm

engels goed?
je snapt niet waar je het over hebt.


Gebruikersavatar
Het TUIG
Berichten:2812
Lid geworden op:zo okt 12, 2003 10:12 pm
Locatie:Almere
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Het TUIG » zo jan 16, 2005 7:57 pm

Engelse auto"s zijn roestbakken,technisch niet 100% en bovenal niet waarde vast.
Je kan wat dat aangaat beter een duitser nemen.En als je een diepe waarde inzakking niets uitmaakt een Japanner.In ieder geval geen Brit!

aab
Berichten:3109
Lid geworden op:di jul 10, 2001 4:50 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door aab » zo jan 16, 2005 8:05 pm

mooi gezegt ;D

zwelg
Berichten:130
Lid geworden op:wo feb 25, 2004 6:03 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door zwelg » zo jan 16, 2005 8:16 pm

Nou, dat valt dan tegen want een land rover is als ik me niet vergis van alu gemaakt dus wat roest betreft zal dat wel meevallen.
trouwens t"is gezegd met een D.

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » zo jan 16, 2005 9:26 pm

Ik had die bowler eigenlijk van iemand anders verwacht..

Maar hier in Engeland hebben ze wel leuke wagens hoor :D

Ze komen ook op andere plaatsen voor natuurlijk!!!

Gebruikersavatar
dobbel our zero
Berichten:1210
Lid geworden op:wo mar 12, 2003 10:18 am
Locatie:Rotterdam

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door dobbel our zero » ma jan 17, 2005 1:02 pm

volgens mij is dit ook wel wat:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Drooze @ DirtE19
Berichten:1235
Lid geworden op:zo mar 24, 2002 2:45 pm
Locatie:D19 trails
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Drooze @ DirtE19 » ma jan 17, 2005 1:28 pm

nu ja, engelse wagens zijn niet slecht hoor... je moet er enkel twee kopen. dan heb je"n reserver voor als de andere in de garage staat... :P

wij hebben ooit een rover gehag (niet range, net land, maar gewoon rover).
die stond ook meer in de garage dan ergens anders. en de versnellinsbak was eerder een gat met een staaf in. je wist nooit in welke versnelling je stond, want het kon echt alles zijn. je kon de pook zelfs gewoon ronddraaien ;D


Gesloten