Ik zit er aan te denken om een Truvativ BoxGuide te kopen.
Lees hier best goede dingen over, maar ook zeker één nadeel... er past geen bashring meer op je crank. (http://www.mtbr.com/reviews/Chain_Acces ... 4405.shtml)
Ik heb daarentegen wel fotos gezien van truvativ boxguide/bashring combinatie.
Nu heb ik al een e13 bashring en wil deze natuurlijk wel gebruiken.
Heeft dus iemand ervaring met deze boxguide en is het mogelijk om hem met bashring te gebruiken (anders dat Truvative bashring)?
Ervaringen met Truvativ BoxGuide
Moderator:Beheerders
Re:Ervaringen met Truvativ BoxGuide
wa je kan doen is je bashguard spaceren.. je stopt er dus gwn rondellen tusse zodanig dat hij voorbij je guide gaat
heb ik ooit gedaan met men amoeba guide en da werkte toch wel
je bash opschuive kan wel als gevold hebbe da je hem moet uitvijle of het stuk er gewoon uitzage maar dat kan geen kwaad , ook dat heb ik nu gedaan :d en das nog steeds zo sterk als ervoor:)

je bash opschuive kan wel als gevold hebbe da je hem moet uitvijle of het stuk er gewoon uitzage maar dat kan geen kwaad , ook dat heb ik nu gedaan :d en das nog steeds zo sterk als ervoor:)
@ Bansheebeest Jr.
Daar zat ik inderdaad ook an te denken.
Iemand anders mening over?
Of iemand ervaring met de werking van deze boxguide... tevreden / ontevreden?
Daar zat ik inderdaad ook an te denken.
Iemand anders mening over?
Of iemand ervaring met de werking van deze boxguide... tevreden / ontevreden?
Boxguide is volgens mij een van de betere chainguide dat er zijn op de markt! Ik heb reeds een black spire gehad en heb ervaring met mrp 1 en fsa chain pimp en als je mij laat kiezen neem ik direct terug een boxguide! enige nadeel je moet hem echt wel juist monteren en afstellen en dan heb je er nooit last mee alle ik heb er toch nog nooit last mee gehad en rij er nu al een dik jaar en half hardcore dh mee...
Enige nadeel is da he onderste wieltje wel eens wat lawaai(allemaal relatief: als je op een dh trac zijt hoor je het niet eens enkel als je rustig op straat of tuin rond rijdt) kan maken maar dat zou moeten op gelost zijn door dat ze daar nu een lager in hebben gestoken (de mijne is nog niet voorzien van zoeen wieltje met lager weet dus ook niet of dat effectief geholpen heeft!
IVM je bash ring volgens mij kan je spaceren of wel een shuine kant aan maken over de buitenste omtrek zodat hij je chainguide niet meer raakt.
maar dat kan je zeker fixen dat da werkt, als je wat kan knutselen
Enige nadeel is da he onderste wieltje wel eens wat lawaai(allemaal relatief: als je op een dh trac zijt hoor je het niet eens enkel als je rustig op straat of tuin rond rijdt) kan maken maar dat zou moeten op gelost zijn door dat ze daar nu een lager in hebben gestoken (de mijne is nog niet voorzien van zoeen wieltje met lager weet dus ook niet of dat effectief geholpen heeft!
IVM je bash ring volgens mij kan je spaceren of wel een shuine kant aan maken over de buitenste omtrek zodat hij je chainguide niet meer raakt.
maar dat kan je zeker fixen dat da werkt, als je wat kan knutselen
-
Ik heb een boxguide te koop, mail me maar... als je meer foto"s wilt hebben of info..
Hij is in nieuwstaat, ik rijd ss, dus niet veel mee gereden!
ruudrademakers@hotmail.com
Groeten Frapp
Hij is in nieuwstaat, ik rijd ss, dus niet veel mee gereden!
ruudrademakers@hotmail.com
Groeten Frapp
Heej Wiskeystoker,
Heb interesse in je boxguide
Check je mail, heb je afgelopen zondag een mail gedropt.
Heb interesse in je boxguide
Check je mail, heb je afgelopen zondag een mail gedropt.