Raleigh
Moderator:Beheerders
-
Raleigh is echt een k*tmerk , ik heb een fiets van ze waar ik 500 euro voor heb betaald die ik net zo goed gewoon in de prullenbak had kunnen gooien >:(
vanaf het begin werkte de versnelling niet en de winkel waar ik het had gekocht heeft 6 keer geprobeerd het te repareren, ook geen effect heb ik deze week maar ff raleigh gemaild, zeggen zij dat ik contact moet opnemen met de winkel en dat ik zoiezo geen garantie krijg >:(
WAT EEN K*TMERK!!!
vanaf het begin werkte de versnelling niet en de winkel waar ik het had gekocht heeft 6 keer geprobeerd het te repareren, ook geen effect heb ik deze week maar ff raleigh gemaild, zeggen zij dat ik contact moet opnemen met de winkel en dat ik zoiezo geen garantie krijg >:(
WAT EEN K*TMERK!!!
Re:Raleigh
Ik wist niet dat Raleigh ook versnellingen maakte....... ::)
Volgens mij ligt het probleem bij je LBS en niet bij Raleigh
dussssss©
Volgens mij ligt het probleem bij je LBS en niet bij Raleigh
dussssss©
Precies, en terechte opmerking van Raleigh dat zoiets altijd via je dealer moet lopen...
-
Ja ok, misschien zou dit topic "Hozee Fietsplus zuigt" moeten heten... ik ben best wel opgelicht door hun, heb 120 euro aan reparaties gedaan en mn fiets is alleen kapotter geworden...
-
...het is al vaker gezegt maar Raleigh is het merk van bike totaal. Dit is de inkooporganisatie van de LBS, zeg maar een soort van cooperatie. Deze zal dus niets beloven buiten je lbs om. In dit geval heeft het geen enkele zin om te mailen naar de inkooporganisatie "bike totaal" aangezien dit een verlengde is van je LBS.
... Garantie voor versnellingen die niet werken zul je nergens krijgen.. is je achter pad niet krom?? of de kooi van je derr.??
... Garantie voor versnellingen die niet werken zul je nergens krijgen.. is je achter pad niet krom?? of de kooi van je derr.??
-
nope..alhoewel mn stuur ging wel een keer los terwijl ik fietste...
Cker zitten FreeRiden met je Raleigh?
Wat verwacht je voor 500 euro?
Wat verwacht je van FietsPlus?
Volgens mij ligt het gewoon aan jezelf en gebruik je je fiets niet alleen waarvoor hij gemaakt is!Het fietsen van A naar B!
Wat verwacht je voor 500 euro?
Wat verwacht je van FietsPlus?
Volgens mij ligt het gewoon aan jezelf en gebruik je je fiets niet alleen waarvoor hij gemaakt is!Het fietsen van A naar B!
-
uhm nee niet echt freeriden met mn raleigh gewoon idd van a naar b fietsen...
en van fietsplus verwacht ik idd nix meer
voor 500 euro kan je toch wel wat goeds krijgen

en van fietsplus verwacht ik idd nix meer

voor 500 euro kan je toch wel wat goeds krijgen
Tip:Neem een Batavus Future,ben je voor 499,- klaar en dan heb je een goeie fiets voor dagelijks gebruik.Niet om mee te Freeriden,Dirten,Trail,UA,4x,Downhill of gewoon XC-en.Maar wel degelijk en onderhouds arm!
helaas is raleigh van deze tyd niet meer de raleigh die we 15 jaar geleden kende
was vroeger wel okay merk

-
@tssss nu hebben tips geen zin meer :P heb al een nieuwe fiets
Jammer dat, als raleigh eerst een goed merk was, het nu een k*tmerk is geworden....

Jammer dat, als raleigh eerst een goed merk was, het nu een k*tmerk is geworden....
Vroeger was alles beter.........
.......................vroeger!!!
.......................vroeger!!!
ja geen idee precies wat er met dat merk gebeurt is, las inderdaad een keer dat fietsplus de naam gekocht heeft ?? en reetfietsen laat maken onder de naam raleigh
Raleigh is een Private-Label van Bike-Totaal,nu ingeveer al één jaar.
De afgelopen 6 jaar werden ze geasembleerd bij Gazelle in Dieren,alleen de middel en hogereklasse.De goedkope modellen kwamen uit Verweggiestan e.d.
Het is dus alleen nog maar een naam die gebruikt word.En dat ze vroeger wel goed zouden zijn,daar zijn de menigen over verdeeld.
27""wielen,stalenkettingkasten en engelsemaat bouten.
Probeer nu maar is aan onderdelen te komen.idd vokomen KUT!!!
De afgelopen 6 jaar werden ze geasembleerd bij Gazelle in Dieren,alleen de middel en hogereklasse.De goedkope modellen kwamen uit Verweggiestan e.d.
Het is dus alleen nog maar een naam die gebruikt word.En dat ze vroeger wel goed zouden zijn,daar zijn de menigen over verdeeld.
27""wielen,stalenkettingkasten en engelsemaat bouten.
Probeer nu maar is aan onderdelen te komen.idd vokomen KUT!!!
-
- Contacteer:
koop dan ook geen raleigh... ???
-
nu niet meer :P
- heb een raleigh van 1999 klein frame omgebouwt tot dual bak
gaat egt niet kapot en er zijn lompe dingen mee gebeurd
- dat je lbs je niet goed helpt heeft niks met fietsplus te maken. Ik werk bij een fietsplus vestiging en zijn genomineerd voor tweewieler winkel vant jaar en zitten bij de laatste 4 finalisten. de naam fietsplus veranderd niks negatiefs of positiefs aan de service van je lbs
kont niet laten :-X
gaat egt niet kapot en er zijn lompe dingen mee gebeurd
- dat je lbs je niet goed helpt heeft niks met fietsplus te maken. Ik werk bij een fietsplus vestiging en zijn genomineerd voor tweewieler winkel vant jaar en zitten bij de laatste 4 finalisten. de naam fietsplus veranderd niks negatiefs of positiefs aan de service van je lbs
kont niet laten :-X
cursusje versnellingen afstellen zou geen overbodige luxe zijn...
-
Zeg dat maar tegen mn ex-lbs ::)
Freeridin Dragon schreef:
Zeg dat maar tegen mn ex-lbs ::)
Of tegen jezelf. Versnelling afstellen is toch wel basis kennis...
-
Ik kan het ook wel..maar toen kon ik het nog niet (was 3 jaar geleden)
Ik mtb nog niet zo lang
Ik mtb nog niet zo lang