CANNONDALE F900 NIEUW !!
Moderator:Beheerders
NAGELNIEUWE F900 Lefty , 0 Km , zie link voor alle gegevens .. maat : M .. winkelprijs = 2499€ !!
zie ook http://www.kapaza.be/detail/498774/
zie ook http://www.kapaza.be/detail/498774/
Re:CANNONDALE F900 LEFTY NIEUW !!
verry strange ... nobody ... ??? ??? ???
( een nagelnieuwe fiets met zo"n 30% korting .. prijs kan nog "lichtjes" omlaag tov advertenties )
( een nagelnieuwe fiets met zo"n 30% korting .. prijs kan nog "lichtjes" omlaag tov advertenties )
Waarom doe je hem weg dan?
ha ... ben jij niet "De Brum" die me de ene vraag na de andere stelde omtrent mijn Formula remschijvensetje , zonder er ook maar interesse in te hebben ???
ik verkoop hem , zonder er 1 ( één ) meter op gereden te hebben ... :-*
als je zo"n ruime 650€ wil besparen , mail je me maar .. anders ni
ik verkoop hem , zonder er 1 ( één ) meter op gereden te hebben ... :-*
als je zo"n ruime 650€ wil besparen , mail je me maar .. anders ni
Uh, was ik niet diegene die het setje gekocht had, maar dat toen helaas lek bleek te zijn?
Maargoed, mn vraag staat nog.
Succes met de verkoop! :-*
Maargoed, mn vraag staat nog.
pfff .. hier heb ik echt geen zin in ... ben hier om iets te verkopen en/of et over MTB"en te hebben ...
reële intresse ? .. mail je me maar , anders gaan we weer de "al dan niet lekkende " toer op ..
no way
anders open ik wel een topic " bezig blijven met niets "
reële intresse ? .. mail je me maar , anders gaan we weer de "al dan niet lekkende " toer op ..
no way
anders open ik wel een topic " bezig blijven met niets "

Brum. schreef:
succes met de verkoop ? ... de echte kanidaat koper zal ik wel beantwoorden dan ;D
-
@ Pigwin waarom doe je deze bike weg dan?!?
Je hebt al veel gezegd tegen/ over Brum, maar nog geen antwoord gegeven op de vraag.
Je hebt al veel gezegd tegen/ over Brum, maar nog geen antwoord gegeven op de vraag.
check mail! ;D
eindelijk foto"s getrokken van m"n bikieee ..
aangezien ik niet weet hoe ze hier te plaatsen vraag je er maar naar via foempes@hotmail.com
groetjes
Geef nu eindelijk eens antwoord op die vraag WAAROM!
Ik neem aan dat sommigen er een beetje argwanend tegenover staan als je er werkelijk nog niet mee hebt gefietst, dus geef deze mensen hier een duidelijk antwoord op, zal de verkoop mss ook vlotter verlopen.
Ik neem aan dat sommigen er een beetje argwanend tegenover staan als je er werkelijk nog niet mee hebt gefietst, dus geef deze mensen hier een duidelijk antwoord op, zal de verkoop mss ook vlotter verlopen.
hoo hoo , niet beginnen roepen hé ...
vraag me af waarom dat zo belangrijk is ... maar allee
hij was eigenlijk voor m"n vriendin bedoeld , en heb"m voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken , en voor deze prijs mag ie ook terug de deur uit .... ze gaat er toch niet mee rijden !!!
zo beter ???
vraag me af waarom dat zo belangrijk is ... maar allee
hij was eigenlijk voor m"n vriendin bedoeld , en heb"m voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken , en voor deze prijs mag ie ook terug de deur uit .... ze gaat er toch niet mee rijden !!!
zo beter ???
pigwin schreef:
hoo hoo , niet beginnen roepen hé ...
vraag me af waarom dat zo belangrijk is , hij is NIET gestolen ... maar allee
zo beter ???
Yep, is duidelijk

Moet echt dringend weg nu ( wegens aankoop wagen ) ... een goed bod is steeds welkom !!!
Re:CANNONDALE F900 NIEUW DRINGEND !!
nobody ??? ??? ???
Re:CANNONDALE F900 NIEUW !!
ik ga "m voor mijzelf houden , daardoor komt m"n Sunn Revolt op de markt .. tips omtrent upgraden mogen steeds in "t onderdelen - topic ::)