hohoho niterider
Moderator:Beheerders
;D en toen was het kerst... en ik ben lief geweest!
http://www.niterider.com/BIKEPRODUCTS/Cyclone.html
hohohoho!! VEEL LICHT!! hohoho
bagh
http://www.niterider.com/BIKEPRODUCTS/Cyclone.html
hohohoho!! VEEL LICHT!! hohoho
bagh
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:hohoho niterider
Stoer, waar rij je? Echt in Oslo?
veel licht jah, maar ook veel gewicht; 995 gram
Wat voor batterijen zitten daar dan bij???
dussssss©

Wat voor batterijen zitten daar dan bij???
dussssss©
Schat zo"n 6500mah aan 13,2V NiMH. Kan idd wel lichter, maar dat gaat dan ten koste van je brandduur of van je portemonnee (Li-ion accus). Deze setjes kun je trouwens ook zelf maken, HID units gaan los voor zo"n $99, accutje erbij en klaaarrr.
Waar gekocht. Ik heb er wel oren naar. Op dit moment ben ik aan het kijken om mijn Sigma Mirage accu te vervangen voor 5 D cell GP900 NiMH batterijen. Dan heb ik maar liefst 9000mAh beschikbaar in een lange tube. Beetje knutselen dat wel maar die lood accu is doodgegaan.
JJ schreef:
Stoer, waar rij je? Echt in Oslo?
ja een jaar geleden verhuist (vrouwtje wou graag terug).. supervet biken! nu wel veel sneeuw maar goed Nokian WCX300 eronder en gassen ;D
Leerink schreef:
Waar gekocht. Ik heb er wel oren naar. Op dit moment ben ik aan het kijken om mijn Sigma Mirage accu te vervangen voor 5 D cell GP900 NiMH batterijen. Dan heb ik maar liefst 9000mAh beschikbaar in een lange tube. Beetje knutselen dat wel maar die lood accu is doodgegaan.
k werk in een bikeshop hier, dus direct van de importeur... "goedkoop" dus.
bagheera schreef:
[Leerink schreef:
k werk in een bikeshop hier, dus direct van de importeur... "goedkoop" dus.
hoe is het met knutselen? ik ben ook iets soortgelijks van plan..