Welke schoen op Platform?
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Ik ben zelf net begonnen een beetje stunts leren met mijn erg jonge singlespeed.
Ik heb er Planet X ticketyboo pedalen op.
Ik rijd altijd op mijn fiets met mijn Lakai skateschoenen.
Die leveren op deze pedalen supergrip doordat de zool niet versleten is (wat op zich ook best langzaam gaat) en door de pins op de pedalen.
rijdt echt fijn. Ze zijn zelfs iets goedkoper dan Vans. Ik heb redelijk wat ervaring met Vans en die sleten best wel snel. En dan skate is niet eens, gewoon dagelijks gebruik.
Ik heb er Planet X ticketyboo pedalen op.
Ik rijd altijd op mijn fiets met mijn Lakai skateschoenen.
Die leveren op deze pedalen supergrip doordat de zool niet versleten is (wat op zich ook best langzaam gaat) en door de pins op de pedalen.
rijdt echt fijn. Ze zijn zelfs iets goedkoper dan Vans. Ik heb redelijk wat ervaring met Vans en die sleten best wel snel. En dan skate is niet eens, gewoon dagelijks gebruik.
Re:Welke schoen op Platform?
ik rijd op de vans van Geoff Rowley...echt lekker zachte zool...slijt wel redelijk snel maar ze geven dan ook super goede grip.
1 groot minpuntje van Vans = STINKPOTEN!
-
Space Man Spiff schreef:
[Enduro schreef:
[menace schreef:
heeft iemand een plaatje van die Shimano DX schoenen en een adres waar ze te koop zijn online of een beetje in de buurt van eindhoven
![]()
58 euro bij B2B, 48 euro bij Hopmans in Bergen op Zoom, ik heb ze daar gehaald...
die dx schoenen zijn echt heel goed zeker aan te raden
die schoenen zien er toch niet uit ???
idd, op het plaatje zien ze er niet uit maar dat kan natuurlijk erg verschillen met de werkelijkheid
-
Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !!
Loeky schreef:
da zullen uw voeten toch zijn dan, ik heb der totaal geen last van na 5jaar vans ;-]
Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !! Vans !!
word
da zullen uw voeten toch zijn dan, ik heb der totaal geen last van na 5jaar vans ;-]
nou het ligt niet aan mij hoor want ik heb er bij andere schoenen geen last van en vrienden van me hebben ook stinkpoten in hun Vans... :-*
-
ikke heb nc 17 pedalen, ik vind het het beste fietsen met een paar nike air max schoenen
whoewhoe veering in je schoenen ;D
-
- Contacteer:
orchid!
vans zijn trouwens echt crap schoenen, maar die shit heeft naam he.
vans zijn trouwens echt crap schoenen, maar die shit heeft naam he.
-
Loeky schreef:
Sokken dragen helpt ook wel eens
- Downhillbillie
Hoeveel travel haal je uit die Air Max ??? ;D
Rij met Adidas ""skate"" schoenen, maar die glijen er nog al eens af... auw.
Rij met Adidas ""skate"" schoenen, maar die glijen er nog al eens af... auw.
dx is nx die waren bij mij in twee maanden kapot gwoon gescheurd dat had ik nog nooit meegemaakt dus troep. :-X
ik heb nu osiris die slijten indd snel
vans heb ik het langste mee gedaan ik heb ze nu meer dan een jaar en kan er nog op lopen ;D
etnies is ook wel oke
ik heb nu osiris die slijten indd snel

vans heb ik het langste mee gedaan ik heb ze nu meer dan een jaar en kan er nog op lopen ;D
etnies is ook wel oke

Orchids hebben net te weinig grip (vooral met nat weer) maar zitten wel super. Vans hebben naar mijn menig nog steeds de beste grip. Nadeel van Vans is dat ze ongeveer 4 maanden meegan en dan rijdt je op je sokken.
-
- Contacteer:
ander nadeel van (de meeste) vans is dat ze flubber zolen hebben en idd supersnel mol zijn.
Klopt idd. Ik zou wel orchids willen met de zool-vorm van vans. En natuurlijk supersterk en heel goedkoop :P
ouwe skateschoenen werken altijd
rijdt zelf met osiris of lake
Hey, ik ben nu aan mijn 4de paar DC oprij bezig. Voor mij werken ze ideaal.
Maar, niet de modellen waarvan je voet 2keer zo breed lijkt he, daar kan k echt niks mee aanvangen.
Maar, niet de modellen waarvan je voet 2keer zo breed lijkt he, daar kan k echt niks mee aanvangen.
Reef Arc vindt ik het beste op te rijden, de meeste grip en goedkoper dan vans. Heb vans, Es en globe maar reef is voor mij absoluut het beste qua grip. En beste van prijs.
Chmod schreef:
Hey, ik ben nu aan mijn 4de paar DC oprij bezig. Voor mij werken ze ideaal.
Helemaal mee eens
-
mijn nike"s hebben een zachte zool, en die glijden egt nie van mij pedalen af ;D
en travel met me nike"s zou het nie weten
en travel met me nike"s zou het nie weten

Vroeger met Vans gereden maar die vond ik te snel slijten... Nu al een aantal jaar met Shimano DX schoenen, wel de spd versie maar zonder spd plaatje, ik vond deze zool nog meer grip hebben dan de gewone DX schoenen.
Maar er is maar 1 schoen die werkelijk plakt aan je platforms en dat is de vroegere Intense schoen! Deze had/heeft een speciale rubberen zool, die heel veel grip biedt. En ja wel, via een actie op het forum van Ridemonkey zijn deze schoenen opnieuw in produktie gebracht door Five Ten schoenen, vooral gekend van hiking- en bergbeklimmingsschoenen. Hier is info te vinden over deze schoenen, want ze zijn namelijk uitgebracht in 2 modellen, een lage en een hoge schoen. http://www.go-ride.com/prod_armor_fiveten.html
Five Ten Impact
Five Ten Impact Mid
Tot nu toe enkel verkrijgbaar rechtstreeks via Five Ten, bellen om te bestellen, kan niet via e-mail en heb geen idee of ze overseas versturen of niet, maar das een kwestie van hun vriendelijke customer service te contacteren.
Je kunt ze ook bij Go-ride.com bestellen, het lage model kost $ 79 en het hogere model kost $ 89, maar let op, Go-ride.com levert niet overseas tenzij je voor meer dan $ 200 bestelt. Die van mij staan in bestelling ;D
grtz
Animine
Maar er is maar 1 schoen die werkelijk plakt aan je platforms en dat is de vroegere Intense schoen! Deze had/heeft een speciale rubberen zool, die heel veel grip biedt. En ja wel, via een actie op het forum van Ridemonkey zijn deze schoenen opnieuw in produktie gebracht door Five Ten schoenen, vooral gekend van hiking- en bergbeklimmingsschoenen. Hier is info te vinden over deze schoenen, want ze zijn namelijk uitgebracht in 2 modellen, een lage en een hoge schoen. http://www.go-ride.com/prod_armor_fiveten.html
Five Ten Impact

Five Ten Impact Mid

Tot nu toe enkel verkrijgbaar rechtstreeks via Five Ten, bellen om te bestellen, kan niet via e-mail en heb geen idee of ze overseas versturen of niet, maar das een kwestie van hun vriendelijke customer service te contacteren.

Je kunt ze ook bij Go-ride.com bestellen, het lage model kost $ 79 en het hogere model kost $ 89, maar let op, Go-ride.com levert niet overseas tenzij je voor meer dan $ 200 bestelt. Die van mij staan in bestelling ;D
grtz
Animine