Brandhout???
Moderators:JJ, Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:Brandhout???
gaaf!
das wel heel cool, heb je in in ieder geval geen last van metaal moeheid. En als je ergens verdwaald en het is koud.. fiets op het vuur!
Rinse
das wel heel cool, heb je in in ieder geval geen last van metaal moeheid. En als je ergens verdwaald en het is koud.. fiets op het vuur!
Rinse
Niet te lang in de regen laten staan... wortel schieten zou dan nog wel eens een potentieel probleem kunnen worden

houtworm, bocktor
;D

[quote="DeKerf"s"]
Niet te lang in de regen laten staan... wortel schieten zou dan nog wel eens een potentieel probleem kunnen worden
[/quote]
neem je toch gewoon een snoeischaar mee.................
dussssss©

[/quote]
neem je toch gewoon een snoeischaar mee.................
dussssss©
Stond ook op de Bike Motion:

-
Het artikel meldt doodleuk dat frame 12kg weegt en dat zou dan niet zoveel meer zijn dan een conventionele fiets. ??? Ik neem aan dat men bedoeld dat de complete fiets op 12kg komt. In dat geval lijkt het me een waanzinnig ding! Lekker in stijl shoppen.
Ik woon zelf alleen in de Stad en ik zie mij niet zo snel met een ros van 6500 euro een boodschap doen daar het ding een beetje redelijk wegzetten een probleem zou vormen. Als lokale overheden hier nou wat aan deden dan zou het "fietsconcept" wellicht nog wat opgerekt en tevens naar een wat hoger plan getild kunnen worden.
Kijk, dit gaat dus niet werken als je even relaxed wilt shoppen...

...want voor je het weet vind je dit terug....

Een oude Klein (MountainKlein voor de connaisseurs)
Ik woon zelf alleen in de Stad en ik zie mij niet zo snel met een ros van 6500 euro een boodschap doen daar het ding een beetje redelijk wegzetten een probleem zou vormen. Als lokale overheden hier nou wat aan deden dan zou het "fietsconcept" wellicht nog wat opgerekt en tevens naar een wat hoger plan getild kunnen worden.

Op die laatste heb je hopelijk een briefje geplakt...?
idd dekerfs.
leuk dat die gozer een foto post maar roep een junk, die hangen daar vast, en bied 10 euro voor die fiets.
houtenfiets is wel stoer
leuk dat die gozer een foto post maar roep een junk, die hangen daar vast, en bied 10 euro voor die fiets.
houtenfiets is wel stoer
-
hé gozer ik heb die foto ook maar van het net geribt hoor

Woei, misschien toch een lot voor de oudejaarsloterij halen, houten singlespeeder, custom geometrie en ontwerp natuurlijk, lijkt me wel wat...
Elevation12,000 schreef:
Het artikel meldt doodleuk dat frame 12kg weegt en dat zou dan niet zoveel meer zijn dan een conventionele fiets. ??? Ik neem aan dat men bedoeld dat de complete fiets op 12kg komt. In dat geval lijkt het me een waanzinnig ding! Lekker in stijl shoppen.
![]()
![]()
hey die foto is bij willy loos voor gemaakt in groningen of niet?
-
u gaat door voor de wasmachine