Re:licht xc wielsetje gezocht!!!
Moderator:Beheerders
-
hey,
ik ben op zoek naar een licht xc wielsetje, liefst non-tubeless voor mijn weightweenie projectje. Met licht bedoel ik 1500 gr en als het even kan nog wat lichter. Heb je iets liggen, laat het mij weten.
keep him straight, Egon
ik ben op zoek naar een licht xc wielsetje, liefst non-tubeless voor mijn weightweenie projectje. Met licht bedoel ik 1500 gr en als het even kan nog wat lichter. Heb je iets liggen, laat het mij weten.
keep him straight, Egon
Heb niks liggen, maar kan altijd gemaakt worden. Mail me ... echt goedkoop zal het natuurlijk niet zijn ...
-
mja, daarom hoopte ik iets 2e hands op de kop te tikken, ben namelijk maar een arme student
toch bedankt, Egon
toch bedankt, Egon
In de gewichtsklasse die jij vernoemt, is er niks goedkoop. Wat kan je eraan geven?
Heb nog een nieuw setje crossmax sl disc.
Gemonteerd geweest maar geen kilometer gebold.
Interesse doe een bod.
May&vin
Gemonteerd geweest maar geen kilometer gebold.
Interesse doe een bod.
May&vin
Heb laats nog ergens setje Tune / Mavic 517 gezien.. (lichter kan volgens mij niet)
Heb ze zelf op 1345 Gram zitten... deze waren iets zwaarder, ceramic velg en andere spaken.
Zal ff link voor je opzoeken.
Heb ze zelf op 1345 Gram zitten... deze waren iets zwaarder, ceramic velg en andere spaken.
Zal ff link voor je opzoeken.
-
bedankt voor de reacties, dat tune wielsetje ziet er zeer vet uit, heb er al op gereageerd, maar nog altijd een beetje boven mijn budget. Niemand een oud crossmax setje liggen ofzo??
greetz, Egon
greetz, Egon
Ga eens op mountainbike.be kijken bij het te koop forum. Wellicht heeft daar nog wel een of andere nozem een set DT hugi 240 mavic x717 thuis liggen die hij modebewust heeft gewisseld voor xmaxen... Zo heeft mijn pa zijn set gevonden voor net geen 200 euro
greetz
bettes

greetz
bettes
-
niemand iets liggen??
-
Ik heb nog wel een setje crossmax disc 2002 liggen:250€
Grtz
Grtz
Ik heb eventueel een set Ritchey Pro - DT Ritchey (1.8-1.5) - LX/XT voor je liggen... gebruikt maar nog goed.
-
het moet voor velgremmen zijn, was ik vergeten te vermelden, en dat laatste is iets te "gematigd" en te zwaar.
toch bedankt, Egon
toch bedankt, Egon