lock-out monteren in een rs sid race
Moderator:Beheerders
-
Hey,
ik heb onlangs een 2ehands rock shox race titanium 2002 gekocht. De vorige eigenaar heeft echter het lock-out systeem er af gehaald om het geheel lichter te maken. Bovendien heeft hij de oliecartridge vervangen door een andere lichtere. Ik zou graag er terug een lock-out op installeren, kan dit met zo"n andere cartridge of hangen deze dingen niet samen? Weet er iemand waar ik zo"n lock-out systeempje kan vinden?
alvast bedankt, Egon
ik heb onlangs een 2ehands rock shox race titanium 2002 gekocht. De vorige eigenaar heeft echter het lock-out systeem er af gehaald om het geheel lichter te maken. Bovendien heeft hij de oliecartridge vervangen door een andere lichtere. Ik zou graag er terug een lock-out op installeren, kan dit met zo"n andere cartridge of hangen deze dingen niet samen? Weet er iemand waar ik zo"n lock-out systeempje kan vinden?
alvast bedankt, Egon
Re:lock-out monteren in een rs sid race
Dat gaat veeel geld kosten. Mss opzoek gaan naar een RS met een defecte rechterkant en een goedwerkende linkerkant ( lockout )

Even Timothy Fl00ks contacteren lijkt me. Zie links!
ik heb dezelfde vraag gesteld aan een van die medewerkers van de rockshox-stand op de motionbeurs te utrecht en die zei dat het zo rond de 200 euro zou gaan kosten.
-
heeft niemand het dan ooit zelf gedaan??
cheers
cheers
Ik heb nog een kompleet lock-out systeem liggen, voor een SID, hij komt uit een SID race carbon van 2002
interresse??
nixol818@hotmail.com
interresse??
nixol818@hotmail.com
-
als dat inclusief een uitleg is hoe ik die moet installeren, zeer zeker interesse!!!
maar ik mail je nog wel, cheers
maar ik mail je nog wel, cheers
vettigen tarzan schreef:
als dat inclusief een uitleg is hoe ik die moet installeren, zeer zeker interesse!!!
Als jij die internals wilt ruilen tegen de mijne, zet ik ze er voor jouw in.
-
en hoe gaan we dat praktisch regelen? Ik ben van midden belgië ???
Heb je toegevoegd op MSN.....
= Pure-damping , moet ontlucht worden, lucht in systeem = geen lockout meer of slecht functionerend
Denk wel dat je de handleiding moet vinden op de RS site
Denk wel dat je de handleiding moet vinden op de RS site
Wat gaaf, die vork heb ik op marktplaats gekocht, toen aan pmorrise van dit forum verkocht

-
eh?? dus jij had hem al 2ehands gekocht??? Weet je toevallig nog van wie, dan kan ik hem eens contacteren en vragen of hij dat lockout systeem nog heeft liggen.
cheers
cheers
Was van een Vertex medewerker, ben effe z"n naam kwijt, maar hij had ook dat lockoutsysteem niet meer liggen, was wel gewoon los te bestellen of uit b.v. een SID SL te slopen.
Heette die Vertexmedewerker toevallig Kurt de W. ?
Nee, dan had ik wel 2Dirty gezegd.