mooie klein?

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

megatron
Re:mooie klein?

Bericht door megatron » za sep 11, 2004 9:16 pm

kan je foto posten?

svenneman

Bericht door svenneman » ma nov 29, 2004 10:55 pm

yo mooie fiets man echt super ik heb zelf ook een klein en het blijft echt een super fiets en met de garantie is het ook top ik had mijn frame na 2,5 jaar gebroken en had na 2 weken een heel nieuw frame voor de deur liggen en klein mag dan mischien wel een gedeelte van trek zijn maar de frames zijn echt totaal verschillend zoiezo het gebruik van materialen het gewicht verschilt heel erg en dan krijgen we natuurlijk de lak van klein dat is echt de mooiste lak die er ooit gemaakt is echt veel plezier met je aanschaf man

Vincent

Bericht door Vincent » di nov 30, 2004 4:12 am

helemaal mee eens....
en dan nog iers...een klein is waardevaster dan een trek...is ook altijd fijn voor asl er ooit de tijd is voor een nieuwe bike!

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di nov 30, 2004 6:06 pm

goh, vergeet waarde vast maar.
2e hands markt is zo dood als het vergiftigde lijk van don corleone nadat ze ne stengun op hem leeggeschoten hebben, er met een bulldozer over gereden en dan in beton ingegoten op de zeebodem gedropt hebben

Bulle van Berkel

Bericht door Bulle van Berkel » di nov 30, 2004 6:38 pm

mee eens BF = de Jean. Maand geleden eenzelfde fiets verkocht via marktplaats. Mijn fiets was nog beter afgemonteer dan die Klein op die foto. Ongeveer 3200 Euro nieuw. Na 9 maanden nog 1900 Euro voor gevangen.

Dus die 2de hands markt is echt..... dood.

Maar goed, in ieder geval met veel pijn in mijn hart verkocht.

Blijft een lekker fietsje!

Bulle

Vincent

Bericht door Vincent » di nov 30, 2004 10:42 pm

neemt niet weg dat klein waardevaster is dan trek..kan kloppen dat de markt een beetje stagneert of "dood" is, maar dat heeft niets met het begrip "waardevast" te maken...

groet...

Vincent

Bericht door Vincent » di nov 30, 2004 10:44 pm

en een nieuwe fiets kopen van rond de 3000 en dan na 9 maanden verkopen....dan noem ik je geeneens dom, maar gewoonweg stom!!!!

Bulle van Berkel

Bericht door Bulle van Berkel » wo dec 01, 2004 8:54 am

Hey Vinnie,

Is niet dom. Situatie was niet anders. Heb mijn droombike gekocht (Storck Organic Light frame) en kon die niet laten staan.

Verder had ik mijn eerste Klein Attitude frame gebroken (3 jaar gehad) en kreeg dus een nieuw frame uit de garantie. Ben hem toen zelf op gaan bouwen. Neemt niet weg dat ik 4 jaar dus min of meer op dezelfde fiets heb gereden. Ik heb die 3200 Euro er niet voor uitgegeven maar was het wel waard. Onder aan de streep heb ik geen verlies gedraaid. Neemt niet weg dat hij met de komst van weer nieuwe Klein modellekes gezakt was in waarde.

Dus niet te snel oordelen als je niet alle feiten kent, is ook een beetje dom namelijk.

Bulle

svenneman

Bericht door svenneman » wo dec 01, 2004 5:13 pm

het maakt niet uit wat voor een fiets je hebt hij daalt altijd wel in waarde dat is gewoon een feit maar een klein koop je een keer en die verkoop je neit meer tenminste ik zou de mijne nooit verkopen omdat hij echt te strak fietst

Vincent

Bericht door Vincent » wo dec 01, 2004 7:43 pm

kom op mensen laten we nu eerlijk zijn...
eek klein heb je al voor 1250 (biketuning) en een giant heb je zeker voor 1250....
ik weet uit ervaring dat je voor die klein meer terug kan vragen dan die giant...ook al zien ze er precies hetzelfde uit qua afmontage etc....

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » do dec 02, 2004 10:00 am

Vincent schreef:
kom op mensen laten we nu eerlijk zijn...
eek klein heb je al voor 1250 (biketuning) en een giant heb je zeker voor 1250....
ik weet uit ervaring dat je voor die klein meer terug kan vragen dan die giant...ook al zien ze er precies hetzelfde uit qua afmontage etc....

jaja allemaal mooi en wel
maar de realiteit is da je een giant nog verkocht krijgt en je met je klein zal blijven zitten. Want niemand koopt nog 2e hands.

Vincent

Bericht door Vincent » do dec 02, 2004 10:48 am

hmmm waarop baseer je dat?
in mijn vriendenkring juist heel veel.
en als je er een koopt dan is het het geen klein die van de 2 blijft hangen

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » do dec 02, 2004 6:26 pm

Vincent schreef:
hmmm waarop baseer je dat?
in mijn vriendenkring juist heel veel.
en als je er een koopt dan is het het geen klein die van de 2 blijft hangen

stuur je vriendenkring dan eens naar downtown brussel !
ik heb hier nogal wat lekkers in de etalage liggen, maar om te zeggen dat de mountainbikend belgie/nederland/uk daar storm van loopt....

Vincent

Bericht door Vincent » do dec 02, 2004 8:27 pm

heeft het nooit gedaan...en dat is mijn punt ook helemaal niet. Het enige dat ik zeg is dat Klein een waardevaster merk is, lees: prijshoudender.

Vincent

Bericht door Vincent » do dec 09, 2004 3:32 am

maar om even terug bte komen op datgene waar dit topic over ging is jouw fiets en dat is echt weer een superbike naar mijn mening...mag ik vragen wat ie op dit moment weegt?

Plaats reactie